Property - Read method til TBitmap?

Tags:    delphi

Hvordan laver jeg en property (published) i mit komponent, som både har write og read i?

jeg har prøvet det her:

Fold kodeboks ind/udKode 


Jeg har intet problem med write delen af det, men når jeg prøver at compile en form med mit komponent på kommer denne fejlmeddelse:

Project Project1.exe raised exception EReadError with message 'Invalid property path'. Process stopped. Use Step or Run to continue.

/Mads



2 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hvordan laver jeg en property (published) i mit komponent, som både har write og read i?

jeg har prøvet det her:

Fold kodeboks ind/udKode 


Jeg har intet problem med write delen af det, men når jeg prøver at compile en form med mit komponent på kommer denne fejlmeddelse:

Project Project1.exe raised exception EReadError with message 'Invalid property path'. Process stopped. Use Step or Run to continue.

/Mads


Har du initialiseret FBitmap i din onCreate?

Casper



Hvordan laver jeg en property (published) i mit komponent, som både har write og read i?

jeg har prøvet det her:

Fold kodeboks ind/udKode 


Jeg har intet problem med write delen af det, men når jeg prøver at compile en form med mit komponent på kommer denne fejlmeddelse:

Project Project1.exe raised exception EReadError with message 'Invalid property path'. Process stopped. Use Step or Run to continue.

/Mads

Har du initialiseret FBitmap i din onCreate?

Casper


Det kan jeg faktisk ikke huske :)
Tjekker det lige. Vender tilbage!

/Mads



t