Visual basic 2008 - N.dk

Tags:    visual-basic

hej Alle sammen jeg vil gode lave et program til Netstationen ikke et snyde program men et program der viser hvem der har de forskellige ting alså F.eks en Blå Sofa så kan man gå ind og se hvem der har den sådan et program vil jeg godt lave men jeg aner ikke hvordan man gør jeg kan godt noget VB 2008 men jeg er ikke den beste så jeg ville ønske der er nogen der kan hjælpe mig ....?

På forhånd tak ;)

For at kunne det skal du vel have fat i data om eks. blå sofa. Det ser ikke ud til at der findes et api(jeg kunne ikke finde et) så sådan kan man ikke få fat i det.

Jeg ved ikke så meget om netstationen, men vis man kan se dataene inde i spillet(eller hvad det er) kan man måske få dem ud på den måde... men vis man allerede kan det, så er det vel ikke så meget grund til at lave et program til det.

Så det ser ud til det kan blive lidt svært, men det kan være der er nogle andre der har en løsning...

Hej Mike,

De flinke folk på netstationen vil ikke tillade andre at hente fra deres database og interne systemer.

Hvis der findes en åben indgang til at gøre det som du ønsker, vil de gerne have besked, idet at de så kan lukke hullet.

Med venlig hilsen
Ieet

hehe okay tak men så meget ved jeg dog ikke om at hente data ;D så jeg har ledt svært ved det men det er der vist aner ikke hvordan men der er en der har lavet et program sådan de kan Skive hvor mange monz andre har og sådan og sådan folk skiver min Bonzai tak Navn på brugeren der har smidt så det er vel vej ind ;D men kan i så Hjælpe mig jeg vil godt lave nogle fede programmer jeg kan ledt men der er ingen der viser nogle videoer om hvordan man laver nogle cool programmer jeg har kun funder en spamer og sådan ledt men det er bare for at lære det og På youtube.com og Metacafe.com finder man ikke noget om hvordan man laver noget online alså sådan lige som en chat eller noget så håber i vil kunne hjælpe mig ;D

Har ikke selv tjekket det, men ud fra det Ieet skriver ser det ikke ud som om det er tilladt at gøre det...

okay tak :D

t