Bugtracker med webaseret udvikling som målgruppe

Tags:    diverse

Hey Alle

Jeg har flere gange gået forgæves hvad bugtracking og web specifik udvikling angår. Enten kan den alt for meget, eller alt for lidt. Så nu har jeg besluttet at lave min egen open source bugtracker.

Har i nogen gode idéer til hvad sådan en bugtracker skal kunne?

3 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 4 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Enten kan den alt for meget, eller alt for lidt.

Du kunne jp se hvad en af dem der kunne for meget kunne, også pille alt det der var for meget af ;D

Du kunne jp se hvad en af dem der kunne for meget kunne, også pille alt det der var for meget af ;D

Uhh!!!! Det havde jeg jo slet ikke tænkt på! Det var sku en god idé du har fået der... Hvorfor har jeg ikke tænkt på det før!

Come on, jeg var efter idéer er er uden for boksen, der må jo være andre end mig der har siddet med samme problem og tænkt "Det ville være fedt hvis man kunne X i bugtrackeren"

Uhh!!!! Det havde jeg jo slet ikke tænkt på! Det var sku en god idé du har fået der... Hvorfor har jeg ikke tænkt på det før!

Come on, jeg var efter idéer er er uden for boksen, der må jo være andre end mig der har siddet med samme problem og tænkt "Det ville være fedt hvis man kunne X i bugtrackeren"

Sammenkobling med et versions styrings sytem er det jeg mangler mest ved de eksisterende.

Altså, at jeg kan skrive "Fixes bug 2753" i mit commit, og så lukkes fejlen i bugtrackeren med beskeden (Fixed by Robert in revision 6726 with the following commit log: "Fixed bug 2753").

Men prøv nu hellere at bruge de eksisterende. Man behøver jo ikke at bruge deres funktionalitet 100%. Det er en enorm opgave at lave en bugtracker.

t