Hjælp til spændende projekt

Tags:    diverse

Lidt om projektet, det jeg vil er at sætte et MU (multi user) blog system op så folk over hele verden vil kunne oprette sin egen blog, men det bliver ikke bare sødan en alm blog, her vil man kunne komme til at skrive om teknologi.

Meningen er at hver uge vil der køre et tema på siden så brugerne vil blive opfordret til at skrive om så man kan få gang i nogle spændende samtaler, og høre andres meninger om alt slags teknologi.

Hvis du syntes det lyder interessant, så skriv en mail til mig både hvis du har lyst til at være med til projektet eller bare hvis du har nogle ideer min mail er ranrar@gmail.com

Hej Kim,

Jeg tror at tanken lige er et par år gammel...

... der eksisterer nu en milliard steder som lader brugere blogge. Og endnu flere hvor de kan skrive om deres dag/liv/dagligdag, og have forbindelser mm.

Derudover har de fleste websteder som skriver, undersøger og laver teknologi nyhederne og som "blogs'ene" skulle omhandle, allerede enten deres eget blog tilbud eller et debat/kommentar system.

Fremfor at prøve at tiltrække brugere med tilbud om at samle blogs, så start med at lave et site som giver nyhederne og tiltrækker brugere derved.

Så, beklager at være negativ her...

Med venlig hilsen
Ieet

t