Jeg kan ikke få blockquote til at fungere i ie sammen med en div box med overflow sat til auto.
(Det drejer sig om nogle vedtægter hvor paragrafferne står under hinanden i venstre side og selve teksten sættes i en blockquote som jeg så har lagt noget kode på for at positionere det og kan se at det er fordi jeg sætter positionen til relativ at det fucker up)...
Teksten kommer simpelthen bare til at fortsætte uden for div'en.
Det virker fint nok i mozilla, opera og safari...
Er der nogen der har et tip eller en anden løsning at lave indrykning på en del af en sætning?
<div class="tekstfirkant" id="maincontent">
<h3> Vedtægter for BIF 2005 </h3>
<p> §1 <blockquote>Foreningens navn er Bernadotteskolens Idrætsforening 2005. Dens hjemsted er Gentofte Kommune.
Foreningen er medlem af DIF
</p>
<p> En enig bestyrelse kan indmelde foreningen i andre organisationer. Sådanne indmeldelser tages op på den følgende generalforsamling, idet de pågældende organisationers navne indføres i §1 </blockquote>
</p>
<p> §2 <blockquote>Formål: Foreningen er en idrætsforening, hvis formål er at skabe tilbud om idrætsaktiviteter, samvær og kammeratskab for børn og voksne.</blockquote>
</p>
<p> §3 <blockquote> Virksomhed: Foreningens formål søges fremmet ved: </p>
<p> a) At oprette hold for enkelte idrætsaktiviteter, idræt her forstået bredt som bevægelsesformer. De skal forestå træningsmuligheder, instruktion og evt. turneringsledelse i overensstemmelse med medlemmernes ønsker</p>
<p> b) At oprette motionsafdelinger, som kan omfatte flere idrætsgrene og som ikke deltager i formelle turneringer </p>
<p> c) At tilrettelægge holdenes aktiviteter med henblik på deltagermæssig bredde </p>
<p> d) Gennem foreningens samlede virke at tilbyde alsidig idrætsudøvelse </p>
<p> e) At tilskynde medlemmerne til at deltage i ungdomslejre, leder – og instruktøruddannelse, medlemsmøder og ledelse af foreningen </p>
<p> f) At skabe en platform for udvikling af kammeratskab gennem fysisk samvær.</p> </p>
</div>
#maincontent {
background-color: #FFFFFF;
padding-top: 15px;
padding-right: 10px;
padding-bottom: 10px;
padding-left: 10px;
float: left;
}
.tekstfirkant {
height: 360px;
width: 480px;