Flash animationer virker ikke når de bliver opladed

Tags:    grafik webdesign

<< < 12 > >>
Hej folkens

Jeg har lavet et site med flash animationer som virker fint på min egen computer men så snart jeg oploader dem til serveren er de ikke at se.

Er der nogen der har en ide om hvad det kan skyldes?

Har tjekket at alle navne er ens, ikke ideholder store bogstaver eller andet der kan lave rod...

:S help?

Altså når du går ind på ditsite.dk/dinfil.swf
eller når du går ind på den HTML side hvor den er embeded? For hvis det er HTML filen, så kan det være at du har skrevet en forkert <object> kode!

Det er på html siden..

Bruger dreamweaver, så har bare indsat det ved at sige "insert, media, flash" og så skriver den det hele selv... Den kommer dog og sprøger om "title", "Access key" og "tab index" ellers siger den man skal ændre i accesability indstillingerne...

Intet af det siger mig noget XD er ret så meget ny herinde...

Kan du ikke lige komme med kildekoden til HTML siden? (i [ code ] kode [/ code ] uden mellemrum)

Jo da...

Fold kodeboks ind/udKode 

Indlæg senest redigeret d. 16.08.2008 10:20 af Bruger #13930
Læs her om indsættelse af flash i HTML:

http://www.w3schools.com/flash/flash_inhtml.asp

Det burde bare ikke være nødvendigt at gøre sådan når DreamWeaver har en funktion til indsættelse af flash filer... det skulle jo gerne virke....

Det skulle det gerne ja. Men jeg har selv endnu ikke haft held med det..

Har du husket AC_RunActiveContent.js-filen? Den skal jo ligge i Scripts/AC_RunActiveContent.js for at der bliver vist noget.

Hvis du slår JavaScript fra i din browser og går ind på siden, kan du så stadig ikke se noget?

Og en anden ting; Hvis du højreklikker der hvor Flash-filmen skulle ha' været, står der så "Movie not loaded..." i højreklikmenuen?

Indlæg senest redigeret d. 16.08.2008 21:08 af Bruger #10572
Tusind tak skal du have! :D
Det var bare de filer jeg manglede at flytte med over XD Viste slet ikke de eksisterede.. DOH haha :D tak

Indlæg senest redigeret d. 16.08.2008 21:36 af Bruger #13930
Det var så lidt ;)

<< < 12 > >>
t