Forms hvordan?

Tags:    delphi

<< < 12 > >>
Hey...

Jeg er lige startet på delphi og er løbet ind i et problem, det er forrasten delphi 7.
I begge af jeres begynder artikler står der at man bare skal vælge "new Application" og det kan jeg også sagtens, MEN når den så er fremmekommer der ikke nogen form, hvordan får jeg min form frem?

Lige en ting til:
program Project1;

{$APPTYPE CONSOLE}

uses
SysUtils;

begin
{ TODO -oUser -cConsole Main : Insert code here }
end.

Det er den kode der kommer, hvor skal jeg sætte min kode ind?


MVH - Bøgh



13 svar postet i denne tråd vises herunder
4 indlæg har modtaget i alt 4 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hey...

Jeg er lige startet på delphi og er løbet ind i et problem, det er forrasten delphi 7.
I begge af jeres begynder artikler står der at man bare skal vælge "new Application" og det kan jeg også sagtens, MEN når den så er fremmekommer der ikke nogen form, hvordan får jeg min form frem?

Lige en ting til:
program Project1;

{$APPTYPE CONSOLE}

uses
SysUtils;

begin
{ TODO -oUser -cConsole Main : Insert code here }
end.

Det er den kode der kommer, hvor skal jeg sætte min kode ind?


MVH - Bøgh

==================

er du ikk kommet til at trykke console application?




Hvis du vil bruke forms:
File->New->Application

Ellers kan du bruke "Readln;" i ditt konsoll program for å vente på "user input".

Mvh
DiZpel

[Redigeret d. 25/04-04 14:16:29 af DiZpel]



I min delphi 7 PE kan jeg vælge File->New->Form. Hvis du ikke kan det er der noget galt med din delphi!




-------------------------------------------------------
Jonas (Decko)
http://www.growyourownshit.com/users/Decko
-------------------------------------------------------



Jeg havde samme problem som dig :) jeg har også version 7 og jeg tror godt at det er det du leder efter...

Du går op i File > New > other Så trykker du på Delphi Projects mappen. Så vælger du VCL Form Application og vola så skulle den være der :)





er du ikk kommet til at trykke console application?

Johh... New - Other - console application...
Kan ikke finde noget der hedder Files - New - application, kun den anden, husk at det er delphi 7 der er tale om :)




Hm..
File->New->Other...->New->Application ?

Mvh
DiZpel



Hm..
File->New->Other...->New->Application ?

Mvh
DiZpel

Det er der ikke noget der hedder, der er kun: console application, batch file, component, DLL wizard, package, project group, text, thread object og unit... :D



I min delphi 7 PE kan jeg vælge File->New->Form. Hvis du ikke kan det er der noget galt med din delphi!




-------------------------------------------------------
Jonas (Decko)
http://www.growyourownshit.com/users/Decko
-------------------------------------------------------

Nahh, der er ikke noget galt med min delphi, har bare en trail vision, den der ligger til download på deres site, hvordan kan jeg få Personal, som du har?
Men ja, jeg har også fundet udaf at mit delphi er [fed] UNDERLIGT [/fed]



UUUhh... det er ikke farligt at hjælpe mig, i ved vel hvordan i fik jeres til at virke?



- Bøgh


[Redigeret d. 25/04-04 17:41:05 af Nikolaj B.]



Ej haloo, i ved da vel hvordan i fik jeres program, eller var det der bare en dag, hjælp pls.! :|



<< < 12 > >>
t