uHA- JEG HAR SÅÅ MANGE TING AT SIGE.
(ups caps lock..)
Jeg synes dine værker er super, super flotte!
Personligt ville jeg nok have knaldet lidt mere pang på farverne på dragen, men det er vist dit særlige særpræg, at lave det i sarte farver, hvilket også er flot.
Drage-billedet, synes jeg måske også, at firkanten skulle rykkes lidt mere ind i venstre side, så der ikke er så markant forskel på "luften" i højre og venstre side.
Enig i det der med, at det ville være fint med en anden blomt- så det ikke bliver så "gentaget". men du kunne jo vælge, at Skalere din blomst op (den mulighed har man jo med vector-art) så man kun kan se den store blomst fx? Og måske flippe den horizontalt osv.
Ellers flot. Melder mig under fanen som fan af din specielle firkant.
Blomster-pigen er også rigtig flot og er lavet i en helt anden stil. Der er på en måde noget mere kunst-agtigt over dette billede, hvorimod den med dragen ser "perfekt" og konstrueret ud, så ser denne blomsterpige mere tilfældig og følelsesskabt ud.
Er den virkeligt tegnet i illustrator?? Det ligner akvarel. (Det er en ros at få dét medie til at udstråle et andet!)
Og jeg holder fuldstændig med Peter! Du skal ikke have så travlt med at lave shoppe-piger, der ligner alle de andre Istocks! Du skal værne om din egen stil, for den er sgu god!
Vi har brug for nogle forskellige udtryk af illustrationer- der må godt være en personlig streg i det du laver. Så længe det er tilsigtede personlige streger!
hvis du forstår...
Respekt herfra!