Cocoa, OS X, iPhone og Objective-C

Tags:    programmering

Hej alle folk på udvikleren.dk

Jeg har gode nyheder til alle der er nysgerige i Cocoa programmering. Det er sådan at der er startet en brugergruppe for Cocoa udvikling i København. Vi mødes her på onsdag, hvor vi også får besøg af en Apple udvikler. Vi holder vores møder hos ZyB, mere info kan findes på vores hjemmeside copenhagencocoa.com

Cocoa er frameworket der programmeres til i OS X, og iPhone OS. I vores brugergruppe prøver vi at skabe et afslappet mijø hvor man kan vise hinanden ens projekter, lære lidt, og få inspiration til nye ideer. Der er som sådan ingen fast agenda, man skal bare møde op. Der er ingen krav til at deltagelse heller, ud over at man skal være intresseret.

Håber at nogen herfra vil dukke op.

Hej Aron,

Det lyder spændende. Jeg er ikke selv Cocoa programmør, men det kunne da være fedt at få nogle artikler om emnet, da jeg forestiller mig at mange godt kunne tænke sig at programmere til Apple's produkter. Det kunne være fedt hvis det var noget I ville bidrage med :)

Mvh.

Kasper (TSW)

Jeg er heller ikke selv Cocoa programmør, er nok den i gruppen der har mindst erfaring med programmering generelt. Jeg vil opfordre dig til at kigge forbi og få en snak, vi har masser af tips til at komme godt i gang.

t