Billeder af drager

Tags:    grafik webdesign

Jeg sidder pt. og hygger mig med Illustrator og i den forbindelse havde jeg bruge for nogle reference billeder af drager, og i den forbindelse faldt jeg over nogle sider med en pokkers masse billeder, tegninger, illustrationer og digitalemalerier, og tænkte at der måske var andre herinde som kunne være interesserede i dem :)

dragons.monstrous.com
og picturescloset.com.

Hvis der er nogen som skulle ligge inde med links til lignende samlinger, hvor temaet er blomster og/eller fugle må i meget gerne smide dem her! :)
(Det skal helst ikke være fotos, men "fiktive" blomster/fugle)

Et par hurtige søgninger på google gav masser af resultater!

Søgte blandt andet på:
blomster
blomster tegning
fugle
fugle tegning
:O

Jeg ved ikke med specifikke emner men bruger selv meget devianart og tegnebordet.dk, som du nok kender, til at få inspiration

Jeg ved ikke med specifikke emner men bruger selv meget devianart og tegnebordet.dk, som du nok kender, til at få inspiration

Hej Shaft
jeg klikkede lige ind for at se din hjemmeside- og ville blot gøre dig opmærksom på, at der dukker en masse warnings op fra IE7

Jacob, det der med at søge på Google kan jeg godt lige overskue ;) :P
Dét, jeg egentligt "efterspurgte" var sådan set bare, hvis der var nogen som lå inde med et link til en samling billeder i stil med dem jeg fandt af drager - altså en pokkers masse billeder i forskellig kvalitet og stil.

Det er vist mere tænkt som en "sludder for en sladder" tråd :) - jeg spørger ikke efter hjælp.
Det var mest "Hey, jeg har fundet noget jeg selv synes er fedt og ville dele det med jer - hvis der er nogen som kender til noget lignende, må i da gerne lige fortælle om det"-tråd :D

Og Shafh, DeviantArt er også et godt sted til inspiration - tegnebordet har jeg dog aldrig været glad for, da deres opbygning af siden irriterer mig :P

Tja Devianart er jo også den største, men er jeg den eneste der enlig syntes at der mangler nogle rigtig gode inspirations sider omenten der skal tegnes eller designet?

Men ej syntes altid Tegnebordet ved emner såsom "drager" er værd at besøge.

Ja, jeg ved godt at der er meget god inspiration at hente (har sneget mig derinde engang i mellem) men jeg kan bare ikke med den måde deres side er opbygget på :( Det passer bare slet ikke til mig :D

Mht. inspirations sider, så kan flickr faktisk idneholde en masse spændende har jeg netop opdaget - f. eks. faldt jeg idag over en gruppe der hedder "Character Design" som indeholder ca 25.000 billeder, dér kan man altså finde nogle spændende ting! :)

Hvordan det står til med webdesigns på flickr ved jeg dog ikke - det burde man måske undersøge..

Ja har også lige taget en kikker på flickr og der er faktisk en del godt, hvis man ønsker at se kunstneriske billeder som er færdigproduceret. Syntes bare det er lidt specifikt hvad man kan finde. DevianArt rammer bredest. Og så er DevianArt's søgning også fortryllende i forhold til

Ja, deviantart's søgning kan specificeres meget mere, det har du ret..

Jeg synes bare at jeg er stødt på flere ting af høj kvalitet på flickr ift. hvad jeg har set på deviantart, men måske ha rjeg bare været uheldig..

t