Counter-strike, Stats og atatac

Tags:    php

Når man skyder nogle i counter-strike kommer der sådan nogle tal op, om hvor meget man er blevet skadet/ har skadet den anden. (typisk rød/blå tal). Derfor ville jeg høre om nogen viste, hvordan men slog disse tal til/fra.
Taler ikke om /me eller /hp :)

7 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 4 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Når man skyder nogle i counter-strike kommer der sådan nogle tal op, om hvor meget man er blevet skadet/ har skadet den anden. (typisk rød/blå tal). Derfor ville jeg høre om nogen viste, hvordan men slog disse tal til/fra.
Taler ikke om /me eller /hp :)

Det er AMX Super der har disse "tal"

det kan slås fra i amxsuper oncfigen som du finder i addons/amxmodx/configs/

show player damage

hmmm... Jeg syntes ikke der plejer at komme nogle tal frem i counterstrike?? bortset fra nogle servere hvor det kommer i chatten, eller i et likke vindue, hvem man har skudt, hvem man er blevet skudt af, hvad man har skudt med osv.

Desuden kan jeg ikke se hvordan det hengersammen med PHP...

Rune, dette har intet med PHP at gøre..

men når det er sagt, så mener jeg det er et plugin til AMX (eller AMXmodX).

hmmm... Jeg syntes ikke der plejer at komme nogle tal frem i counterstrike?? bortset fra nogle servere hvor det kommer i chatten, eller i et likke vindue, hvem man har skudt, hvem man er blevet skudt af, hvad man har skudt med osv.

Det gør det heller ikke :)

Det gør det heller ikke :)

Men du har skrevet det i php forumet??

Fordi andre også har gjort det :S
Men så siger jeg tak til Muh drengen :)

t