Repeat en gruppe?

Tags:    php

<< < 123 > >>
Hey, ved ikke om dette er super simpelt, eller hvad det nu er :D

Men altså,
jeg skal lave et script som viser en 5 historier i en "Spry slidingbox" (noget dreamweaver noget)

Den skal køre så man kan trykke "Næste" og så "slider" den over til de næste 5 historier, uden at den skifter side.

Jeg ved bare ikke helt hvordan jeg kan gøre, så den viser de første 5 historie bokse i en DIV,
og så jeg så kan repetere den gruppe, så de næste 5 historier kommer i en ny DIV, osv osv?

30 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 5 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Men hvad så hvis jeg skulle have den kode med, som jeg skrev?

Hvordan ser hele din eksisterende kode ud?

Kan det ikke klares uden det?
Det er lidt besværligt og smide hele koden ind.

Jeg vil bare have at den kode som jeg skrev før er inde i de records :)

Fold kodeboks ind/udKode 

Det bliver sværere at hjælpe hvis jeg ikke kan se det du har i forvejen. Men det du henter fra din database skal placereres der hvor jeg har skrevet kommentaren.

Ja, men hvad så hvis det var den kode som jeg skrev før, som skulle være der inde i?

Altså denne:
Fold kodeboks ind/udKode 

Den del du viser (efter hvad jeg umiddelbar kan regne ud) skal være ved min kommentar i den kode jeg viste plus hvor du erklærer dine variabler til udtrækket fra databasen.

Hvordan skal jeg lægge det der inde ?

Har du kun brugt designer til at lave din side med og til at oprette en forbindelse til en MySQL database eller lavet den manuelt?

Det får jeg Dreamweaver til

Øh.... ja... så er jeg desværre lidt på bar bund der.... Er lidt på bar bund der... men jeg går udfra du har et repeater element. Har den ikke en property hvor man kan sætte antal den skal vise adgangen?

<< < 123 > >>
t