SKAL man af med en formue, eller?

Tags:    grafik webdesign

<< < 12 > >>
hej...
Jeg kunne egentlig godt tænke mig at lære flash, da mine grafik og designkundskaber halter en del, men skal man virkelig af med en formue, det er jo trods alt kun software, eller findes der et gratis alternativ.. Altså bare til en nybegynder, da jeg kun skal bruge det til knapper, menuer billeder osv. og ikke nogen store spil eller komplette websites

11 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Java skal du nok ikke rode dig ud i, hvis du ikke vil gøre det meget avanceret for dig selv, end nødvendigt.

Fordelen ved Silverlight er at .NET implementeret. Så du kan bruge C# og alt det der!
Det er faktisk ligemeget om Silverlight er stort endnu, der bliver oplyst i din Silverlight applikation hvis brugeren ikke har Silverlight!

Flash er selvfølgelig de største nu, og jeg tror også at det vil blive sådan. Flash er også min foretrukne af de to, men Flash koster penge (i hvert fald hvis du vil have det lovligt), mens jeg ved at der vist er en Express version til Silverlight!

Det ligner at du er en Windows programmør... Tjek Silverlight!

godt ramt... Jeg tjekker det lige, men jeg troede faktisk ikke at det var blevet til så meget endnu?

Jeg har lige læst lidt på MSDN og googlet det lidt og det virker ikke lige som noget for mig desværre, Jeg kan ikke rigtigt se hvor det fx er bedre end java eller flash

visual webdeveloper, silverlight, blend mm er stadig gratis.

De må dog ikke bruges kommercielt.

Så skal man erhverve sig en vs2008, de andre er stadig free.

/J

Ja kig på Jokkes foreslag!
Hvis dit argument mod Silverlight er at det er for lille, så vil jeg lige indskyde at HELE MS sitet bruger Silverlight!

ja, det er i hvert fald et argument jeg får brug for en god advokat for at modbevise... Men hvis det er det eneste gratis så giver jeg det en chance:S

Det kan godt være det bare er mig der er dum, men hvad skal man egentlig downloade? jeg tog en tur ind på microsoft.com/silverlight men jeg har ikke helt forstået det, der stod nået med et plugin til visual studio, men der er express ikke understøttet, og så kiggede jeg på microsoft expression men det var kun en trail, så kan jeg ikke få jer til at lige smide nogle links?:D

tak:)

<< < 12 > >>
t