HJÆLP -- søger programmør til projekt.!!!

Tags:    snak

Hey alle udviklere..

Jeg søger en til at hjælpe mig med at lave en hjemmeside, en lidt speciel en.

Først og fremmest er det en fodbold hjemmeside.. Men.. Det skal være en slags online game hvor man kan logge ind og vælge et hold, så har man en "profil" med spillere, transfer, manager, osv..
Man skal så kunne købe spillere af de andre inde på siden og sælge sine egne og sådanne ting.

Lad os sige der er 6000 hold.. så kan der kun være 6000 personer inde på siden, da der ikke er flere der kan have et samme hold..

Flere informationer er selvfølgelig nødvendig men de kommer, skriv hvis du vil hjælpe!!!

Mvh Mads Madsen

Hvilken del af udviklingen er det du skal have hjælp til?

Hvilken del af udviklingen er det du skal have hjælp til?

Det lyder måske lidt dumt, men faktisk alt der skal programmeres, og så står jeg for det grafiske/ alt der skal skrives osv..

Hej Mads,

Har du en udførlig projektbeskrivelse, som specificerer hvad der skal laves og hvordan det skal virke?

Med venlig hilsen
Ieet

Hvis du er villig til at smide penge i det, så vil jeg gerne, ellers er det ret meget du beder om uden betaling.

Hvis du er villig til at smide penge i det, så vil jeg gerne, ellers er det ret meget du beder om uden betaling.

Kan du give mig et ca. beløb?

Hej Mads,

Har du en udførlig projektbeskrivelse, som specificerer hvad der skal laves og hvordan det skal virke?

Med venlig hilsen
Ieet

Ja kan jeg godt, men skal lige vide. Tager du penge for det?og hvis ja, hvor meget?

Indlæg senest redigeret d. 08.08.2008 17:49 af Bruger #14060

Hej Mads,

Med venlig hilsen
Ieet

Ja kan jeg godt, men skal lige vide. Tager du penge for det?og hvis ja, hvor meget?

Selvfølgelig tager han penge for det..! Det du beder om kommer jo til at tage forholdsvis lang tid... :S

Kan du give mig et ca. beløb?

Det kan jeg ikke, men det du vil have lavet kan let tage et par uger og med en timeløn på 3-400 som minumum, plus moms, kan du nok selv regne ud at det bliver dyrt.
Kan ikke sige hvor meget jeg selv skulle have i timen, men 3-400kr er billigt i den forstand at du nok gerne vil have en der ved hvad han laver.

Indlæg senest redigeret d. 08.08.2008 19:19 af Bruger #13985

Hej Mads,

Nej, jeg kan ikke komme med en prisvurdering uden at kende mere til projektet som du ønsker udført.

Med venlig hilsen
Ieet

t