Programmør klub: Introduktionsmøde

Tags:    programmering

Hej alle!
Som nogen af jer måske har set, har Lasse (medlem af siden) og jeg taget initiativet til at starte en klub/gruppe op af programmører.
Idéen er blot at mødes i tide og utide, diskuttere og lære af hinanden omkring alt hvad der har med programmering at gøre.

Da min opfattelse er, at mange er interesserede men føler at det er lukket, bindende og ikke ved om det er noget for dem, vil jeg gerne holde et åbent møde for alle der har interesse i at høre mere om hvad vi vil og selv være en del af at skabe gruppen og bestemme hvad der skal blive af os.
Dermed er det også sagt at vi ikke har et fastlagt mål og at vi i demokratiets navn, alle er med til at skabe et grundlag, men det kan der læses mere om på vores åbne forum.

Hvis du vil være med i den åbne (kræver registrering på forum) diskussion og komme med idéer til tidspunkt osv., kan du følge med her: http://www.medicore.dk/viewtopic.php?f=5&t=5

Hej Ronnie,

Det er ofte en fordel at kaste et forslag til dag og tidspunkt ud, sammen med et tilbud om sted og emne...

Med venlig hilsen
Ieet

Det kommer når jeg selv har en konkret dato hvor jeg ved at jeg kan :)

En anden god ting, der udstråler seriøsitet, er at vente med at melde ud til man har noget konkret at melde ud. Ikke desto mindre lyder projektet nogenlunde interessant, og hvis der kommer mere seriøsitet omkring det kunne jeg godt være, om ikke andet så i hvert fald, nysgerrig.

t