Web-integrator, hvilken skole? VIGTIGT!

Tags:    programmering

<< < 12 > >>
Hej istedet for it-supporter har jeg nu valgt at blive web-integrator. Hvilken skole skal jeg vælge? Har i gode erfaringer med den i har været på? Skriv også hvilken skole jeg helst skal undgå.

Hvis i ved hvilke ting/sprog man lære på skolen må i også gerne skrive det.

Det er vigtigt da jeg helst skal have fundet ud at det til imorgen!

11 svar postet i denne tråd vises herunder
4 indlæg har modtaget i alt 4 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hehe bor i Varde lidt fra Esbjerg, skal bo på skolehjem lige meget hvad, så vil bare ind på den bedste skole! :)

Well, jeg har hørt mange gode ting om Roskildes webintegration, og meget ringe om Odenses. Så mit forslag ville være at tage til Roskilde, hvis det er muligt :-)

Jeg går på rts = roskilde tekniske skole
på maglelunden 4

Nederst kan du uddele dem :)

Må lige være med her.
Webintegrations uddannelsen er ikke noget værd på dit CV overhovedet..
Skred efter et år fordi jeg fik job på Jyllandsposten århus..
Derefter i det firma som jeg sidder i nu..

vi får tit ansøgninger fra folk der har denne uddannelse, men som kort sagt ikke rigtig har noget teknisk nivaeu.

Hvor bor du? :S

Jeg ved der er en webintegrator-uddannelse på Roskilde Tekniske Skole... Og så er der vist også en i Odense. Men vi kan ikke hjælpe dig ud over det, før du fortæller os hvor i landet du bor :-)

Hehe bor i Varde lidt fra Esbjerg, skal bo på skolehjem lige meget hvad, så vil bare ind på den bedste skole! :)

Jamen tak for det :). Skal snakke med vejlederen imorgen og finde ud af hvor jeg skal være. Så hvis der er flere så må i gerne være flinke lige at skrive. :)

Jamen tak for det :). Skal snakke med vejlederen imorgen og finde ud af hvor jeg skal være. Så hvis der er flere så må i gerne være flinke lige at skrive. :)

Jeg har taget uddannelsen RTS, på 2. hold, dengang uddannelsen ikke var helt fastlagt. På RTS havde/har man mulighed for både ASP.NET og PHP. Har hørt at man 'kun' lærer PHP i Odense og 'kun' lærer ASP.NET i Ålborg!? Good Luck!

Starter på medieskolerne i Viborg så må jeg se hvordan det kommer til at gå :). Tak for svarene forresten og hvordan giver man points :D?

<< < 12 > >>
t