>Kasper -> Det er ikke alle som du og jeg, der læser hvad der står på skærmen. De trykker bare.
Jep, der er også mange der går over vejen uden at se sig for - er det så billisterne der skal have hele skylden, når folk bliver kørt ned fordi billisterne ikke havde en chance for at bremse? Og igen: De fleste går nok ikke i graven over at Microsoft har analyseret deres beskeder for at fremme deres produkt eller indsamle intern statistik. Er man bange for den slags, så sidder man jo allerede og læser EULA'er og andre beskeder der popper op 100% igennem, ikke sandt?
>Og så tror jeg Per svarede fint på det andet, om at der faktisk står at de læser i selve chatbeskederne. Hvor meget og hvordan, det ved vi selvfølgelig ikke, men man kunne forestille sig at de har et system ud fra hvilke de læser fra; har du en ven som florerer længere ude på venners og deres kontaktliste osv., så er det måske der de slår til.
Nu ER der jo altså stadig forskel på om de har folk der sidder og læser beskederne, eller om de bare har noget software der analyserer dem igennem for specifikke ting, for at få en oversigt over hvem der kender hvem. Godt nok har Microsoft mange ansatte, men jeg vil nu alligevel sætte mine penge på at det er software der kigger beskederne igennem og ikke rigtige mennesker
Mvh.
Kasper (TSW)