Hejsa alle sammen, jeg står og prøver at finde ud af hvad for en uddannelse jeg skal tage og håber i kan hjælpe mig lidt.
jeg kan godt lide at lave hjemmesider, har også lavet en del efterhånden, kan godt lide at kode PHP og kan også godt lide at lave designs i photoshop, jeg har været på roskilde teknisk skole som web-integrator i lidt over et halvt år, men er stoppet pga. transporten og lærerne, og de mega nemme opgaver man fik.. og det var bare det samme og det samme.
jeg har kun 9 klasses afgangseksamen, og så har jeg gået på en produktionsskole på et IT hold, hvor jeg så har fået et papir på de ting jeg har lært og sån noget som jeg kunne bruge når jeg sku ud og søge arbejde, (ved ik lige hva man kalder sån et papir
).
jeg kunne godt tænke mig at lære lidt mere om grafik, men gider ikke rigtig på en uddannelse hvor man ikke lære at lave rigtig flotte designs og når jeg mener "ikke rigtig flotte designs" så er det , et lille logo hvor der står "min hjemmeside" med et baggrunds billed af en bil som man har fundet på google, og så nogen firkantet boxe, ( det man næsten startede med at lave i photoshop da man ville lave et fedt design :b, eller bare mig?
),
Så er der nogen af jer som har erfaringer med en god uddannelse må i meget gerne skrive, men må meget gerne være en uddannelse jeg kan komme ind på (:
Tak på forhånd