Hej alle..
Jeg sidder og er igang med at lave en side, der en en smule mere avanceret end hvad jeg har lavet før.
Jeg laver et brugersystem hvor man kan lægge score fra et spil ind i.. derefter skal den så smide noget forskellige data om brugerne, der kan ses i en brugeroversigt.
I første omgang skal den kunne vise ens bedste score fx. 30-5.. Men ud over det skal den også udregne hvor mange hits(30) man har for hver død(5) Altså 6 i dette tilfælde.. Men den skal altså kunne gøre det ved at lægge samtlige hits sammen og samtlige død sammen.. Fx.
30-5 & 10-3 & 18-15 = 58-23 = 2,5
Jo flere felter der kommer i databasen jo flere skal den jo så automatisk lægge sammen og udregne..
Mit problem er at jeg sagtens kan skrive en kode til at hive noget info ud i fx. en repeater eller datatable. Men jeg aner ikke hvordan jeg gør hvis jeg først vil bearbejde den info jeg får fra databasen inden jeg smider det ind i en eller anden form som kan vise det. Det har jeg simpelthen ikke prøvet før
For god ordens skyld vil jeg lige sige jeg snok skal bruge en del forklaring af et evt. løsningsforslag. Eventuelle turtorials til den slags i kender til vil også være meget velkommen
På forhånd tak
-Andreas