Pæn visuel visning af C kode

Tags:    c++

Hejsa!!

Jeg er igang med at programmere et program, der skal vise drinkspriser m.m. på en storskærm over en bar. Jeg tænkte, det laver jeg da lige i C. Men en standard dos-prompt er ikke det mest optimale. Er det muligt at få noget pænt layout visuelt sammen med koden, lidt alá visual basic (det er bare ikke så pænt imo). Eller skal jeg benytte mig af et andet programmeringssprog med nemmere visuelt tilbehør?

Mvh. Mikael

9 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hej

Hvis du blot skal fremvise priser på en skærm, var det så ikke nemmere blot at lave en hjemmeside. Der er det jo nemt at stille det flot op og evt. tilføje billeder eller andre elementer.

Hvis det skal være muligt at ændre priserne eller tilføje nye drikkevare, kunne du jo lave det i php eller asp så det bliver en dynamisk hjemmeside.

En anden fordel ved at lave en hjemmeside er at det jo er nemt at vise det i fullscreen.

Det var bare mit forslag :)

Mvh.
Søren

Jonas Hansen, fordi han skal kunne, dynamisk, ændre solgte varer og derved ændre priserne.
Sjov idé.

Det er ikke en tosset idé. Men jeg tror desværre det ender med en bærbar der skal køre på det trådløse, så tror ikke en hjemmeside er så god igen, men skal selvfølgelig ikke kunne sige det.

Det der er med det er, at for hver gang der bliver købt en drink, reguleres alle andre priser i baren. Derfor står den og beregner alle priser hele tiden. Kan man sagtens det med php?

Nå, men status er ihvert fald at det kunne være nice at have det som et program man kunne smide op på skærmen. Eller har i nogen bedre ideér?

Mvh. Mikael

Det kan sagtens gøres med php (og vel også asp).

Og hvorfor er det ikke en god ide, fordi en bærbar skal køre på et trådløs net?

Hvorfor ikke bare lave et diasshow i powerpoint eller lignende?