Mit første flash projekt

Tags:    grafik webdesign

Hej
Nu har jeg lavet mit første flash porjekt og jeg vil meget gerne høre jeres mening om det.
Jeg synes jo selv at det er fantastisk godt men hvad synes i andre garvede designere?

På forhånd tak for konstruktiv kritik

http://www.portraetmaleri.dk/

Indlæg senest redigeret d. 31.07.2008 13:34 af Bruger #14039
Der hvor du fremviser dine billeder, har du et flot scroll op/ned script. Det er dog lidt buggy... Prøv selv at føre musen op og ned, den hakker en del og går nogen gange op, når jeg flytter musen ned.

Synes også at den grå farve er lidt kedelig, men det kan godt bare være mig.

Ellers FLOTTE billeder!

Hej
Nu har jeg lavet mit første flash porjekt og jeg vil meget gerne høre jeres mening om det.
Jeg synes jo selv at det er fantastisk godt men hvad synes i andre garvede designere?

På forhånd tak for konstruktiv kritik

www.portraetmaleri.dk

Det hele virker for mig noget roddet, links står og flyder, ikke ens margen mellem "galleri" billederne mm.

Den er utrolig svært at finde rundt i, især for den målgruppe der måtte have malerier som interesse. Desuden er det svært at finde en "kun flash" baseret side gennem google. Så der kommer nok ikke det store trafik, ud over dem der bliver oplyst om siden.

Altså for mig, ser det ud som om der er brugt flash af den grund at det er muligt. Selvsamme side kunne let bygges i d-html, og give større værdi for søgemaskiner.

Udseendsmæssigt er den nok lidt kedelig, men igen må man ikke tage focus fra det egentlige mål - malerierne.

Morten jeg forstår ikke at det er dit første flash projekt, for det er vært fald voldsomt vellykket hvis du spørger mig. Syntes selv flash er pisse svært at bruge, hvis det bare skal være nogenlunde cool.

Syntes der er lidt problemer med den måde dine billeder ruller ned når man har musen over dem. Jeg kan ikke helt finde ud af hvorfor billederne nogen gange skifter retning og sådan.

Det ser også lidt grimt ud med den måde teksten og dens baggrund kommer ind på siden på blandt andet "nyt om...". Jeg har ikke umiddelbart ikke lige en alternativ ide. Men det er ikke helt perfekt.

Ellers imponerende

Hej
Tak for den gode kritik.
Det er altid rart at få et nogle friske øjne på sagen.
I har ret i jeres kritik, men det er jo kun dejligt, for så er der jo noget at arbejde med : )
Specielt har i nok ret i at mit fokus har været for meget på, at lave bling bling effekter i stedet for at fokusere på at skabe en brugervenlig side som hurtigt bringer budskabet frem.

t