Brug stdio.h

Tags:    c++ asp.net

Hvad er forskellen mellem stdio.h og iostream.h

primært forsklllen mellem

cin og scanf

coout og printf

det med kombinere varible og tekst for cout og printf

Håber nogle kan vil hjælpe.

mvh.
Thomas Christensen

3 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hej Thomas

scanf og printf er C funktioner. cin og cout bruges til C++, som også uderstøtter print- og scanf.

Hilsen
Thomas Vanting

Hej Thomas

scanf og printf er C funktioner. cin og cout bruges til C++, som også uderstøtter print- og scanf.

Hilsen
Thomas Vanting

Og det svar hjalp også til hvordan jeg bruger de to funktioner printf og scanf og hvordan jeg udskriver hej(en vairbele) din bror hedder (en variable)

kombinere de to funktioenr

ikke en disse

-thomas

Hej Thomas

Hilsen
Thomas Vanting

Og det svar hjalp også til hvordan jeg bruger de to funktioner printf og scanf og hvordan jeg udskriver hej(en vairbele) din bror hedder (en variable)

kombinere de to funktioenr

ikke en disse

-thomas

Hej igen

Så må du definere dine spørgsmål lidt mere præcis. Så man forstår dem lidt beddere. For mig spurgte du om den primære forskel, hvilker jeg svarede på. Da du har notere unden din profil at du har kendskab til C++, forventede jeg naturligvis at du kendte til brugen af cin og cout. Men ikke forstod forskellen.
Dermed sagt at din kommentar vedr. mit svar, ikke giver anledning til at man for fremtiden vil svare på spørgsmål, hvis det er den type respons man får tilbage, fordi spørgeren ikke mener at man har svaret på det der mentes med han/hendes spørgsmål.

Med venlig hilsen
Thomas Vanting

t