2 spørgsmål angående visual basic expres 2008

Tags:    visual-basic

1:
Her forleden dag tænkte jeg på om det er muligt at få visual basic expres til at lave rigtige EXE filer i stedet for microsofts ".appref-ms"
Ikke fordi jeg skal bruge det til noget specielt men bare en tanke:)

2:
Når man beder programmet bygge ens projekt, så genere det automatisk et installations program til CD'er, men kan man ikke erstatte det af sit eget program? jeg ville da gerne lave det sådan at der stod mit eget logo i installations programmet, sådan at mine programmer blev skildt lidt ud fra mængden:D

5 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Du kan trykke "Build -> Build soloution" og så bliver der dannet en exe fil i Dokumenter\Visual Studio 2008\Projects\ditProjket\ditProjket\bin\Release

En klassisk dum metode fra microsoft men det virker så tak:)

Nu kan jeg ikke gøre det med det samme men du er sikret halvdelen af UP puljen;)

En klassisk dum metode....

Hvor skulle de ellers ligge?

/J

En klassisk dum metode....

Hvor skulle de ellers ligge?

/J

Jeg hentydede ikke til beliggenheden, men til at det er så besværligt at få rigtige EXE filer ud af et program... det er jo et klassisk eksempel på at microsoft ynder at skabe ting, som ingen har brug for... Alle de andre compilere jeg kender, laver EXE som output, og så kommer microsoft og skal lege specielle med et filformat som "appref-ms". Jeg mener bare, hvorfor kan de ikke bare holde sig til et normalt format?

t