Blocker brugere ikke nordiske

Tags:    php

Hej, på min side www.dicm.dk har jeg et script som fortæller hvis folk laver noget de ikke skal lave :P fx. forkerte links.
det virker sådan set fint nok. men her idag hvir jeg tjekkede min email så jeg at der var kommet MAAAANGE! over 30 emails med forkerte links osv.

nu har ejg så brugt 1 time på at tjekke hvilke iper det er og hvad de har lavet.
har sporet iperne tilabge til nogle servere i USA (et hosting firma) og så banned den.

men det gider jeg ikke blive ved med nu hvor jeg bliver bombarderet med emails.

det de prøver på er at få min side til at redirecte folk til en anden side, som er infiseret med en virus. heldigvis blockerede mit antivirus det.

så jeg vil høre om der er muligt at lave et script som gør at kun folk fra "danmark sverieg norge" kan besøge siden. og resten abre bliver smidt til google eller noget :P
skriver ikke det link til den infiserede side da jeg ikke vil være skyld i at jeres pcer bliver infiseret :)

4 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Personligt ville jeg nok lade være med at blocke et land, og i stedet finde ud af hvor det sikkerhedshul er, som gør at de kan gøre som de gør.

Øhm, hvor kan man sætte links ind... :S

NVM: fandt den her:

http://www.blockacountry.com/

Personligt ville jeg nok lade være med at blocke et land, og i stedet finde ud af hvor det sikkerhedshul er, som gør at de kan gøre som de gør.

Der er ikke noget sikkerhedshul.
- men det er det de prøvaer at finde.

som jeg så modtager en email hver gang de gør det. har modtaget over 50 siden jeg oprettede emnet. ny IP hver gang. men samme land.

t