Opret del gået helt i kage!

Tags:    php

<< < 12 > >>
Hej
Håber ikke der er nogle der er blevet sure på mig, for mit sidste spørgsmål.

Jeg har en fejl i min opret del, i mit loginsystem. Fejlen er i opret-ok.php.

Før virkede den fint, men så skete der et eller andet, og så virkede den ikk, så lavede jeg en ny, og nu er der også fejl i den her!
Håber i kan hjælpe. På forhånd Tak

Raffer

Fold kodeboks ind/udKode 

15 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 5 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Sådan så tror jeg den virker.

Fold kodeboks ind/udPHP kode 

En del af dine fejl skyldes syntax fejl. Brug en editor med syntax farvning. Læs evt. på hvordan man bruger if-else sætninger.

Jeg har aldrig set en mere rodet og uoverskuelig kode. Den er altså hel gal den der, særlig når du poster det her og skal have os til at kigge det igennem.
Venligst lav indryk og kommentarer, så vil jeg meget gerne hjælpe dig!! :)

OK, Raphael.
Når du åbner Code :: Blocks, skal du klikke på "New Project". Find herefter "Empty Project" og dobbelt klik på den. Følg wizarden til slut (den bestemmer hvor din projektfil skal være.
Når du har oprettet projektet, skal du bare klikke oppe på det hvide stykke papir (eller i "File") og vælge New File -> Empty File. Save den som filnavn.php, og du er klar til at kode!

Du må se at lave nogle indryk i din kode. Det der en et stort rod. Jeg har lige lavet en oprydning i din kode og så tager vi den der fra.

Fold kodeboks ind/udPHP kode 

Den måde du har sat dine else på kan ikke lade sig gøre, men du kan bruge if else(udtryk) i stedet for.

Jeg har aldrig set en mere rodet og uoverskuelig kode. Den er altså hel gal den der, særlig når du poster det her og skal have os til at kigge det igennem.
Venligst lav indryk og kommentarer, så vil jeg meget gerne hjælpe dig!! :)

Som du kan se har Martin allerede klaret det. Så ingen grund til at træde i det. :)

Indlæg senest redigeret d. 26.07.2008 17:17 af Bruger #11328
Skal nok huske det en anden gang(Det med indryk og kommentar) Er der en editor i kan anbefale som er med syntax farvning?

P.S. Det virker, altså Martins kode

Jeg synes at CodeBlocks er et rigtig godt IDE!

CodeBlocks til PHP? Hmm...

Personligt bruger jeg vim -- eventuelt cream, hvis mindre nørdede personer skal bruge computeren... :)

Jeg bruger phpCoder 2008 på trial og pønser på at anskaffe det. Og jeg synes det giver en masse muligheder.

http://www.tsware.net/products.php

<< < 12 > >>
t