Ny programmør klub

Tags:    programmering

<< < 12 > >>
Hej
Efter jeg efterlyste en programmør klub har jeg snakket med en der hedder Ronnie, og vi har valgt at lave en programmør klub.
Indtil videre har vi et forum >> www.medicore.dk
Klubben går ud på at vi mødes ved hinanden en gang imellem og snakker om alt hvad der har med programmering at gøre..
Så hvis du har lyst til at være med skal du bare registrere i forummet...

Det han siger er at man kan forholde sig passivt, det kan du og stadig læse med.
Hvis du havde læst efter, ville du også se at alle er velkomne, altså er ansøgningen blot for at beskytte med spam og lige gyldigt input.
Men jeg kan virkelig ikke se problemet her, hvordan kan man forvente at alt er åbent og frit? Hvis du har brug for at skrive med andre og hvis du virkelig ikke orker at gøre noget for det, så har du millioner af andre sites, fx udvikleren.dk, hvor du kan skrive lige så tosset du vil. Imens holder vi andre et forum for medlemmer der interesserer sig for sagen, hvor vi kan aftale møder og DET er det hele. Vi skal ikke have et åben forum hvor lillebror kan spamme om WoW guld, vi skal bare et sted hvor vi kan starte.
Så lad dog være med at lave en invitation om til en diskussion!

Indlæg senest redigeret d. 03.08.2008 15:09 af Bruger #13985
Så lad dog være med at lave en invitation om til en diskussion!

Jeg er ked af du ser det sådan. Jeg forsøger ikke at genere nogen eller kritisere initiativet. Jeg synes faktisk det er et godt initiativ. Men du spurgte hvorfor folk var tøvende med at tilmelde sig, og jeg kom med et bud på hvorfor det er sådan. Det er ikke engang sikkert jeg har ret, det er bare et bud.

<< < 12 > >>
t