Ny programmør klub

Tags:    programmering

<< < 12 > >>
Hej
Efter jeg efterlyste en programmør klub har jeg snakket med en der hedder Ronnie, og vi har valgt at lave en programmør klub.
Indtil videre har vi et forum >> www.medicore.dk
Klubben går ud på at vi mødes ved hinanden en gang imellem og snakker om alt hvad der har med programmering at gøre..
Så hvis du har lyst til at være med skal du bare registrere i forummet...

Jeg kommer gladeligt når der kommer noget seriøst ud af det, og det ligger i området hvor jeg er.

Hov den tomme post var ikke meningen.
Jamen jeg tror vi skiftes til at komme rundt omkring i landet, du er i hvert fald velkommen som medlem og så kan du jo komme og være med hvis vi nærmer os et anstændigt område omkring dig :)

Vi mangler ligesom at få at vide hvor møderne bliver holdt.. Gider ikke at rejse til Jylland.. :P

Møderne vil forgå ved medlemmerne, så vi kan ikke sige hvor møderne bliver holdt, meningen er at man tager med til de møde man har lyst til, f.eks. dem der er i nærheden.

Lyder enlig som en god ide. Forhåbentlig holder medlemmerne lidt nogle læretimer for de andre medlemmer, og måske nogle mindre fællesprojekter?

Syntes enlig lyder som en god ide med en fysisk klub. Jeg må håbe på det bliver en succes. Lige nu venter jeg nu lidt med at registrerer, men jeg vil nok holde lidt øje med siden i det kommende.

Altså vi har her tre personer som gerne vil være medlemmer, men har diverse forbehold.
Hvorfor tilmelder i jer ikke, så vi kan komme bare lidt i gang? To af jer venter til der kommer gang i den, men det kommer der ikke uden tilmeldinger og en vil ikke tage til jylland, men det er da klart at man ikke altid kan være med.

Håber da i kommer og er med til at starte op :)

Jeg synes også det lyder som en god ide, men det lyder meget som en lukket klub. Det er svært at lave en lukket klub når man endnu ikke har noget at tilbyde. Det er medlemmerne der skal danne indholdet, så derfor er I nok nødt til at åbne lidt mere op. Der vil altid være nogle der bare gerne vil kigge og se hvad der foregår uden at være aktiv med det samme, og dem har I sorteret fra.

Jamen den er skam så åben som den overhovedet kan blive.

Jamen den er skam så åben som den overhovedet kan blive.

På introduktionssiden står der "Dette forum er ikke et åbent diskussionsforum og det er heller ikke muligt for en registreret bruger at skrive på siden". Man skal fx. ansøge om medlemsskab for at få lov at være med. Det er ikke ligesom med fx. udvikleren.dk hvor enhver med en e-mail-adresse kan oprette en profil. Så jo, jeg vil mene det kan blive mere åbent end det er.

<< < 12 > >>
t