Programmør klubber?

Tags:    programmering

Hej
jeg kunne godt tænke mig at have nogle som jeg kunne snakke med om programmering og gerne lære noget af. Men jeg har ikke kunne finde nogle klubber for programmør, så jeg ville høre om der er nogle der kender til nogle klubber?
Jeg er rimlig god til VB og jeg kender lidt til c++ og openGL (Jeg har ingen uddanelse i det, kun hvad jeg har lært over nettet), men jeg ville havde noget imod at lære andre programmering sprog..

Indlæg senest redigeret d. 23.07.2008 22:11 af Bruger #14029
Jeg er bange for at sider som fx udvikleren.dk bliver det tætteste på du kommer...
DOG: Der findes klubber for Linux, så hvis det interesserer dig, kan du jo kigge på sådan nogle, der er sikkert også nogle programmører med.

i gamle dage havde vi jo grupper her på udvikleren, men det blev sorteret fra fordi det ikke rigtigt blev anvendt. Jeg synes også selv det nogle gange kunne være interessant, men på den anden side tilbyder åbne forums som udvikleren jo mere viden, da der jo er flere mennesker til at dele ud. Dog synes jeg ofte samtalerne blive meget upersonlige her og jeg ville da også være interesseret i en sådan gruppe.

Der findes en lille klub i odense for IT udviklere, derunder webprogrammørere, IT-ingeniørere osv. nogle uddannede, nogle ikke ;)

Ja jeg synes også der mangler nogle steder hvor man kan debatere udvikling og teknologi generelt. Her på udvikleren stilles der somregel bare simple spørgsmål som der så bliver svaret på.
Det er en fed oplevelse når man opnår ny viden uden at have søgt efter den.

Tak for alle svarene. Ved du/i hedder den klub i odense hedder, eller om den har hjemmeside?

Hej Lasse,

Det lyder da som en meget hyggelig ting... jeg foretrækker dog klubber hvori der også er hunkøns selskab, hvis der ikke er et meget specifikt emne som interesserer mig.

Programmerings klubber er sjældne, istedet foregår klubberne i i bindinger efter hvad det er som der ønskes udviklet imod.

Med venlig hilsen
Ieet

Hej Lasse,

...jeg foretrækker dog klubber hvori der også er hunkøns selskab, hvis der ikke er et meget specifikt emne som interesserer mig...

Haha, gør vi alle det ;)

t