Vel skrevet Brian! Det var præcist min pointe i flere af mine tidligere indlæg!
okok, så standard ting siger du... Hvorfor?
Jeg kan ikke se hvorfor man ikke kan bruge et ekstra framework end hvad der lige er i standard pakken. Det kan da godt være at det er sådan det er i MS verdenen, men det må jo så også betyde at du heller ikke må oprette dine egne små libs osv på dit job... for det er jo ikke med som STANDARD...
Det er jo lige meget.
Template frameworks:
Smarty
osv.
MVC:
CakePHP
Zend
osv.
Hvorfor skal alt være som det er i standard pakken? Det kan vel næsten kun betyde, at ingen gider at lave noget ekstra til et sprog? ikke fordi det har det hele, men fordi man vænner sig til de nørklede måder at arbejde på, som sprogets opfindere har defineret.
Det var overhovedet ikke det der var min pointe. Er der i PHP sådan noget som master pages fra standard? Det er da noget som er enormt fedt med ASP.NET, at man nemt kan lave master pages og nested master pages for at ensarte ens site-design.
Det som Gnu lavede er da helt på højde med jeres MasterPages. Jeg kan da ikke se forskellen... "PHP erstatter bare lidt variabler"... Hvad tror du lige jeres asp ting gør? opfinder den dybe tallerken og ridser sit navn i bunden af den... nej. Den definere et layout med variabler, som du erstatter. Præcis som i PHP... ingen forskel.
Hvordan tror I ellers at udvikleren virkede i gamle dage ? Tror I at Kasper har siddet og kopiet html fra side til side, eller at han har lavet et par inkludes her og der ?
Indlæg senest redigeret d. 18.09.2008 08:54 af Bruger #2796