Lukke Programmer Uden Form eller Class Navn

Tags:    delphi

Er det muligt at lukke et program uden at bruge Form eller Class Navnet??

Jeg har en kode der ser sådan ud den kan lukke en form med form navnet eller class navnet:

Fold kodeboks ind/udKode 


Men nu er problemet så at der findes programmer der køre som IKKE har nogle forms... Hvordan kan man lukke dem og er det muligt??

Håber nogle kan hjelpe...:)

------------------------------------------------------
Intet er umuligt før man har prøvet, og vis ikke det virker første gang så plejer det at virke anden gang.

Darkfighter



4 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
du skriver bare nil ved formnavn


Jeppe Johansen
Jeppesoftware@hotmail.com



Uden at have prøvet dette, så vil jeg mene at du så skal have fat i de kørende processer på din maskine og så vælge hvilken du vil stoppe.... men det er svært at finde ud af hvilken process der skal stoppes, du kunne jo i princippet stoppe noget der ikke er så smart at stoppe

(¯`·._.·[Brian Hvarregaard]·._.·´¯)



du skriver bare nil ved formnavn


Jeppe Johansen
Jeppesoftware@hotmail.com


Ja ja Det ved jeg godt... Men problemet er at der findes programmer uden Forms eller Class... Hvad kan man gøre ved dem??

------------------------------------------------------
Intet er umuligt før man har prøvet, og vis ikke det virker første gang så plejer det at virke anden gang.

Darkfighter



Uden at have prøvet dette, så vil jeg mene at du så skal have fat i de kørende processer på din maskine og så vælge hvilken du vil stoppe.... men det er svært at finde ud af hvilken process der skal stoppes, du kunne jo i princippet stoppe noget der ikke er så smart at stoppe

(¯`·._.·[Brian Hvarregaard]·._.·´¯)


Ja... Jeg kan få det til at stoppe Explorer :) Men det er fordi der er en masse forms i den :)
Men jeg tror man skal ind og gøre det i Computerens hukomelse og gøre det. med nogle numre... men det har jeg ikke nogen kode der kan....... jeg kan godt se alle de programmer der kan køre men jeg kan kun lukke nogle af dem for di de ikke har forms eller Class

------------------------------------------------------
Intet er umuligt før man har prøvet, og vis ikke det virker første gang så plejer det at virke anden gang.

Darkfighter



t