Udvikler søges til real estate site

Tags:    php

Hej jeg søger en udvikler som kan lave et site til mig det skal være en kopi af de funktioner på boligportalen.dk med epay.dk som betalingsgateway skriv tilbud til mig på thomas@djrevax.dk på hvor meget du kan lave det til for

6 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 4 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Morten johansen fordi at jeg skal egenligt bare bruge dette her system asap så hvis nogen kunne viderudvikle det jeg havde ville det være fint men hvis nogen kunne komme med en cool pris i php ville det også være fint :)

Helt okay :D

Kan du komme med lidt flere detaljer omkring projektet? Fx skal der også laves grafik, hvilke features ønsker du systemet skal kunne, osv.

Hvorfor ønsker du at få kodet en helt ny side, når du allerede har købt et system som kan det du ønsker?

http://www.udvikleren.dk/AspDotNet/Thread.aspx/14/25421/

Morten johansen fordi at jeg skal egenligt bare bruge dette her system asap så hvis nogen kunne viderudvikle det jeg havde ville det være fint men hvis nogen kunne komme med en cool pris i php ville det også være fint :)

jamen kravene lyder ca sådan her :)

en gæst googler sig til lejlighedshjemmesider og så ligger min self i top pga at der skal laves en masse SEO ;)

brugeren går ind på hjemmesiden og kigger rundt og finder lejliheder personen gerne vil se
når de klikker for at få kontakt information kommer der en fejl op med at de skal være registret bruger og det koster bla bla bla

brugeren opretter sig og betaler med dankort / andre betalings kort igennem epays gateway
betalings månederne ser sådan her ud
1 måned xx kr
2 måned xxx kr
6 måned xxx kr
12 måned xxx kr

og det hele skal self være automatisk så når tiden udløber har de ikke rettigheder til at se kontakt informationer længere på personen med lejligheden

2
personer som vil udleje en lejlihed skal gratis kunne oprette en bruger og sætte denne ind med billede og alt det

og ja der skal laves grafik design det er hele siden :)

Jeg har lige sendt dig en email, så kan vi forsætte der ;)

har sendt en email tilbage til dig :P

t