Ronnie, du har tydeligvis ikke læst det jeg har skrevet, og hvis du har, så må jeg bede dig om at læse det igen. Du rammer helt, helt forkert med dine argumenter og dine udtalelser om hvad jeg skulle have sagt og hvad jeg skulle mene. Jeg har ikke udtalt mig om brugervenligheden i Linux, jeg har bare udtalt mig om den generelle opfattelse af selv samme - en opfattelse du åbenbart er enig i, siden du farer sådan i flint når den bliver påpeget
.
Du er tilsyneladende ikke selv Linux udvikler, og derfor så ringer advarselsklokkerne altså når du skriver at "vi er mindst et årti foran Microsoft". Du opfatter tydeligvis dit foretrukne OS som en del af noget større, men det behov har jeg på ingen måde, som jeg også allerede har skrevet. Jeg vil bare have en platform der sætter mig i stand til at nå opnå visse ting, og af den årsag har jeg for lang tid siden fravalgt både Linux og Mac OS. Jeg har ikke behov for at skifte som verdenen ser ud lige nu, men skulle verdenen se helt anderledes ud om X antal år, så er jeg i det mindste ikke med i en gruppe der mere og mere lyder som om de vil frelse verdenen - jeg har blot betalt for et stykke software som jeg får stor glæde af. Har jeg pludselig ikke nok glæde ved det mere, kan jeg købe noget andet eller hente en Linux distribution gratis. Forstå nu at jeg ikke har noget synderligt negativt at sige om Linux - jeg har bare ikke selv lyst til at bruge det. For hver gang "I" råber "Friheden til at vælge", så virker det i den grad som om at I overser at nogen af os HAR valgt, også selv om at "vi" ikke har valgt det samme som "jer".
Læg mærke til at det ikke var mig der kørte det her over i en omgang religionskrig - jeg forsøgte udelukkende at komme med et bud på hvorfor Elgiganten havde fravalgt Linux, et bud der var baseret på økonomiske omstændigheder, i stedet for kærlighed til et stykke software.
Mvh.
Kasper (TSW)
Indlæg senest redigeret d. 18.07.2008 15:09 af Bruger #1