skal lave en database

Tags:    databaser

hej gutter

jeg har et lille problem
jeg skal lave en database som skal have 3 admin og jeg skal kunne søge efter ala en google men
det der ligger i det er at jeg skal lave det til mit arbejde og og det er nogen krav til
1)skal kunne søge efter kb som det hedder
2)jeg skal kunne add nye kber
3)jeg skal kunne søge på nogen ord som passer til de kber jeg søger efter

håber der er nogen der kan komme med nogen ider til hvordan jeg lige for det fixet

glemte lige at skrive at når adder nye kber
kan de se sådan ud
1245644916 og hvad fejlen er så der skal gerne være 2 felter jeg kan skrive i og adde også skal jeg også kunne lave om i dem

5 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 6 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Er ikke helt sikker på jeg ved hvad du mener, men her er der et script som kan indsætte, slette og redigere "KB"'s. Den er ikke det aller bedste kodning mht. opdatering og integration, men nu kan du se hvordan det kan laves og derfra var min mening så du selv kunne lave resten :) - ikke desto mindre virker det. Den består af 2 filer, index.php og functions.php.

Mysql:
Fold kodeboks ind/udKode 

Index.php:
Fold kodeboks ind/udHTML kode 

Functions.php
Fold kodeboks ind/udPHP kode 

Igen, ingen pæne sider, men scriptet virker og så er det op til dig at lave det sådan som du helt præcis vil have det :)

Kan du fortælle lidt mere om, hvilken fejl du får?

Ja hvis vi kunne få nogle fejl ville det være nemmere :)

jeg siger sku mange tak vil lige kigger på det

hey nu har jeg siddet og rodet lidt med det men jeg fatter ikke hvorfor jeg for fejl på det hele

har der nogen du kan fortælle mig hvad der lige sker

Http://janogbettina.myvnc.com/log

hvis der er noget der kan fortælle det vil jeg blive meget glad for ser gerne at dette kommer til at virke

t