Hej udviklere!Jeg er igang med et projekt, rettere sagt en spilside fokuseret på flashspil!
Siden er baseret på et færdigfabrikeret PHP script, hvor jeg er stødt på et mindre problem. Ved tilføjelse af nye spil har du flere funktioner, bl.a. en beskrivelse af selve spillet. Problemet lyder så, at hvis jeg bruger et af følgende bogstaver: "Æ", "Ø" og "Å", forekommer de som volapyk i den egentlige og færdige beskrivelse.
Derfor søger jeg en faglig dygtig PHP programmør til at kunne rette dette mindre problem.
Prisen på arbejdet er op til dig som programmør, da det er dig der har den faglige ekspertise og mulighed for at kunne forudsige en egentlig pris. Dog vil jeg forhøre mig hos en anden og tredje programmør for at høre om din afgivne pris er fair!
Andet vil jeg ikke røbe omkring projektet i sig selv før jeg har fundet den rette til opgaven, da jeg ikke vil have flere til at rode rundt i siden.
Glæder mig til at høre fra jer!
Med venlig hilsen,
Mikael K. Clemensen
mr.clemensen@gmail.com
Vær opmærksom på at jeg fra Søndag d. 12.07 - Tirsdag 22.07 ikke er til at træffe, da jeg er bortrejst. Det kan måske virke frustrerende for jer at jeg så allerede rykker denne annonce ind på siden nu, men vil bare gerne have prikket hul på problemet hurtigst muligt!