Lave det om til *.exe

Tags:    delphi

<< < 12 > >>
Hvordan laver jeg mit hjemmelavede program om til *.exe fil? Så folk uden Delphi kan køre programmet?



11 svar postet i denne tråd vises herunder
5 indlæg har modtaget i alt 10 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
???

Der laves en exe fil hver gang du klikker på "run" med "Projektnavn.exe".



Hvordan laver jeg mit hjemmelavede program om til *.exe fil? Så folk uden Delphi kan køre programmet?


Der hvor du har gemt dit projekt vil den nye fil komme.. For at lave selve filen skal du op i: Project>Compile DitFilNavn, og så kommer dit projekt frem i din mappe.

DU kan også trykke CTRL+F9
________________________________
www.ssjpride.dk



Åpne ditt prosjekt...
Trykk på CTRL+F9 (compile) eller på menyen under "Project" velger du "Compile (prosjketnavn)" eller "Build (prosjketnavn)".
I mappen til ditt prosjekt skal det ligge en .exe-fil hvis prosjektet ditt heter "MittProsjekt", så skal filen "MittProsjekt.exe" ligge der.
Filen "MittProsjekt.exe" kan du gi til andre uten at de trenger Delphi...

Mvh
DiZpel

[Redigeret d. 14/04-04 16:57:58 af DiZpel]



Hov hov. Alle er glemt at du også skal havde gemt dit projekt:

Tryk filer<save project eller sådan noget. Gem det. Det spør flere gange hvad filerne skal hedder. Kald dem bare det den foreslårt og bagefter:

Trykker du på F9 eller afspil knappen og så er det finish se nu i din mappe hvor du gemte dine filer!!!



Theis F. Hinz
(Shafh)
Theisf@stofanet.dk


Man kommer aldrig videre, hvis alle er enige...



Nååå.
Tak det er da godt at vide. Men det er enkelt at finde sin .exe fil når man har gemt det for så ligger det der du har dem det



Theis F. Hinz
(Shafh)
Theisf@stofanet.dk


Man kommer aldrig videre, hvis alle er enige...

Men for at lave en .exe fil, kræver det at man opretter sit program som et projekt... Jeg har engang (for længe siden) bare startet en ny form som ikke hører med til et projekt. Og det kan man nemlig ikke lave en .exe fil af!
Hilsen CHadi
Mit lykketal er 2959



Du laver et build... TRyk på F9!
Det burde virke.
Hilsen CHadi
Mit lykketal er 2959



Hvordan laver jeg mit hjemmelavede program om til *.exe fil? Så folk uden Delphi kan køre programmet?


Der hvor du har gemt dit projekt vil den nye fil komme.. For at lave selve filen skal du op i: Project>Compile DitFilNavn, og så kommer dit projekt frem i din mappe.

DU kan også trykke CTRL+F9
________________________________
www.ssjpride.dk



:)

Mvh
DiZpel



..

[Redigeret d. 14/04-04 16:56:39 af DiZpel]



Lige en kommentar til Theis! Man kan sagtens compile sit program uden at have gemt! Hvis du laver noget i Delphi uden at gemme det kan du finde det i "Projects-mappen.






-------------------------------------------------------
Jonas (Decko)
http://www.growyourownshit.com/users/Decko
-------------------------------------------------------



<< < 12 > >>
t