Grafisk sponser...

Tags:    grafik webdesign

Jeg er sammen med en kammerat ved at udvikle en applikation til fitness og styrketrænings udøvere. Kort sagt skal de kunne indtaste deres resultater og få dem vist på en graf. Ved hjælp af diverse matematiske formler vil vi også gerne kunne spå lidt om trænings udøverens fremtidige udvikling.
Vi har også planer om et socialt perspektiv ala facebook.
En Kalender funktion så man kan sikre systematisk træning samt planlægning.
En Logbog til logning af vægt, hvilke fødevare man indtager osv.
Vi har mange ideer men vil til at starte med satse på det grundlæggende, kondidata repræsenteret grafisk.

Vi er begge godt i gang med datalogistudiet ved kbh. uni. (aka diku) og er derfor fortrolige med udvikling af databaser og programmering. Men vi er helt på bar bund når det kommer til grafisk design.

Derfor søger vi en, eller flere, grafikere (eller ligende) der har interesse i at designe et logo samt layout til vores kommende applikation.
Vi mangler også en lang række ikoner der repræsentere alt fra mail, spinning til kondiløbere.

Vi udvikler siden for sjov og for at have den som reference. Skulle siden blive en kommerciel succes deler vi gerne overskuddet med eventuelle bidragsydere. Men på nuværendetidspunkt er dette ikke aktuelt da vi kun har en skrabet beta uden farver og grafik.

mvh
Seb

Indlæg senest redigeret d. 06.07.2008 23:28 af Bruger #13971
Mit råd: Få lavet alt grundfunktionaliteten først, og få skidtet til at opføre sig rigtigt. I kan evt lave nogle placeholder billeder, hvor der bare står en tekst eller et primitivt billede. Når i så engang er klar til at lave version 1.0 til fremvisning, kan i bekymre jer om grafik - og så er det jo rimelig nemt at skifte det ud...

Mit råd: Få lavet alt grundfunktionaliteten først, og få skidtet til at opføre sig rigtigt. I kan evt lave nogle placeholder billeder, hvor der bare står en tekst eller et primitivt billede. Når i så engang er klar til at lave version 1.0 til fremvisning, kan i bekymre jer om grafik - og så er det jo rimelig nemt at skifte det ud...

Tak for svaret. Det er også ca. der vi er. Vores brugere kan indtaste deres kondi data og få vist nogle grafer over dem. Og det er vores mål for version 1.0.
Vi vil meget gerne have nogle brugere på så vi kan få noget feedback fra virkelighedens sports udøvere. Men det kommer ikke til at ske uden et flot design.

Hvis du, eller andre, har interesse vil jeg meget gerne poste et par links til sider som vi, designmæssigt, gerne vil lægge os op af. Eller vise nogle screenshots, mødes eller hvad vi nu finder ud af.

mvh
Seb

Jeg kunne godt synes, det var et sjovt projekt at være med i.

I kan sende mig en udviklermail med detaljer og gerne de links I nævner, så vil jeg se på, om jeg tror jeg kan magte opgaven.

t