Konverter fra binært til pdf??

Tags:    .net

Jeg søger en løsning på hvordan jeg kan lave mine binære data i min sql db om til en pdf fil. Jeg har gemt en pdf fil i binært format i min sql server 2005 og vil nu gerne kunne hente filen ud til min webside (aspx) og derfra er det så meningen adobe reader skal åbne filen så man kan læse den.
Har prøvet lidt forskelligt men får hele tiden fejl. Enten om at adobe reader har lavet en fejl eller den ikke kan finde filen.

3 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 6 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Du skal bruge en ashx side (Generic Handler), hvor du skriver følgende:

Fold kodeboks ind/udCSharp kode 

hvor stream indeholder din pdf fil.

Håber der ikke er tastefejl, da der er oversat fra vb, men det kan man jo ikke være bekendt at vise nogen steder. :B

Indlæg senest redigeret d. 06.07.2008 16:13 af Bruger #13106
ContentType, som nævnes i #1, skal være "application/pdf", men er ikke helt sikker på om det gør en kæmpe forskel.

Har ikke lige prøvet med BinaryWrite før (kun med Response.OutputStream.Write), men det virker sikkert fint.

Og det behøves forresten heller ikke være en Generic Handler du benytter, men bare et eller andet som kan tilgå response-streamen.

ContentType, som nævnes i #1, skal være "application/pdf", men er ikke helt sikker på om det gør en kæmpe forskel.

Har ikke lige prøvet med BinaryWrite før (kun med Response.OutputStream.Write), men det virker sikkert fint.

Og det behøves forresten heller ikke være en Generic Handler du benytter, men bare et eller andet som kan tilgå response-streamen.

ContentType skal være "application/pdf" hvis det er en PDF du vil sende afsted til klienten. Men den ovenstående metode virker ganske fint både med en generic handler og en ganske almindelig aspx-side.

t