Hvilket navn?

Tags:    diverse

<< < 12 > >>
Hvilken navn synes i lyder bedst til et IT-Firma? Jeg skal snart lave hjemmesider for størrer-virksomheder, og derfor er det nú jeg skal beslutte mig, hvilket navn jeg vil bruge.

Jeg har begge domæner klar til go.

Here i go's:

- Constant Solutions
eller
- webLux

Og webLux logo:

http://Billedeupload.dk/showpic-2903.jpg

Hvad synes i er fedest til et IT-Firma? :)

Indlæg senest redigeret d. 04.07.2008 09:24 af Bruger #11155

Hej,

FjellvanG er fedest. Klart.

Af de 2 andre kommer det an på hvad du vil lave.

Med venlig hilsen
Ieet

mhhm.. Nu er der 2 tandlæge fjellvangs i min familie, så det er nok ikke så godt.

Men vi skal primært stå for at lave hjemmesider.

Hvad synes du ?

Hej FjellvanG,

Jeg syntes at du skal gøre dig klart hvad dit firma laver og ikke laver. Fremfor hvad den "primært" laver.

Constant Solutions, hvis du laver mere end websteder og hvis du tilbyder konsulentydelser mm.

Weblux, hvis du kun vil lave hjemmesider og flash.

Med venlig hilsen
Ieet

mhmm, okay :D..

Jeg tror jeg tager webLux så :D..

Tak for hjælpen ;)

Hvad med FjellvanWeb ? Så ved man da hvad det er samtidig med at det virker personligt.

mhmmm.. Nææeh, elles tak :D..

Bruger bare webLux, nu hvor jeg har domæne :D

- tak alle sammen ;D

P.S. Du ved godt at dit logo og navn er en blanding af dansk og engelsk? Det skurer lidt i mine ører.

Jeg ved godt at "WebSite" er et "dansk" udtryk. I princippet er det et engelsk navn (WebSite) og et dansk udtryk (luxus) du har sat sammen.... enten signalerer det til kunder at du ikke ved hvad du laver eller at du er ligeglad... eller er det bare mig der er lidt forstokket :-)

Jeg kunne bedre lide det andet, det er konsekvent kun engelske udtryk. Jeg kunne sgu endda finde på at kalde sådan noget for "MyWebSite Solutions" eller noget i den dur...

rent faktisk er luxus hvis lige så engelsk som det er dansk og betyder der samme i begge sprog. Hvis du bare googler ordet får du 24.5millioner resultater

Det danske udgave for "luxus" er "luksus". Så luxus er engelsk og det samme er website. Så han mikser ikke sprog. :)

Indlæg senest redigeret d. 07.07.2008 10:13 af Bruger #10216
For det første: I er godt klare over, at luxus hverken findes på dansk eller på engelsk, ikke?
Når det så er sagt: Hvis du gerne vil have det til at virke som noget konstant, hvad så med (det ledige domæne) konstans.dk?

<< < 12 > >>
t