Vil du lære MAGI ?!

Tags:    diverse

Imens i alle sidder og læseres på jeres semin nørdede forums og computerworld, dukker en mystisk forum post op:
"Vil du lære MAGI ?!"
http://academy.mageguild.dk

En imponerende lærer på Alexei Academy har længe huseret her. Og diskret har han inviteret jer til en skole hvor i oplæres i magiens kunster og kan blive troldmænd.

Den nye omgang elever starter på skolen fra i morgen fredag, og til den efterfølgende fredag. Og alle som gerne vil lære magi opfordres til snarligst at starte. Ved at starte samtidig opnås bedre bekendtskaber og venskaber på skolen.

Lad os alle følge mester Per Sikker Hansen, og tage imod hans invitation. Jeg har hørt at der både er vendskab, søde piger og onde skabninger i og omkring skolen.

Med venlig hilsen
Ieet - Student på Alexei Academy fra i morgen.

9 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hvad i alverden er dette for en underlig indforstået udvikler-tråd???

Heh, Ieet, hvis du er seriøs omkring gerne at ville spille med os, så skal du være hjerteligt velkommen. Oprindeligt tolkede jeg dit indlæg som en form for mild drilletråd, men det lader til at jeg har taget fejl, så det beklager jeg da.

Men, jeg har nogle ting på din karakter som skal ordnes før den kan godkendes, så hvis du skriver mig en udviklermail kan vi lige snakke om det :)

Ieet, hvor fuck fandt du det der henne? :P

... Denne noget... uventede... reklame, er det vel(?), kommer i en tid, hvor der arbejdes på en genstart af spillet - aka alle karaktere og accounts wipes. Men eh... tak for opmærksomheden alligevel? :P

EDIT: rent faktisk var domænet suspenderet pga manglende indbetaling, så det overrasker mig at det virker igen. Nå, det må jeg lige få opklaret :P

Indlæg senest redigeret d. 03.07.2008 16:07 af Bruger #8223
(Synd, Per. Så må du finde en måde at gemme de nye elever, så vi ikke bare slettes.

Nu ikke noget med at slette spillet! Det er for sent for dig, nu hvor du næsten selv har reklameret for det.)

(Synd, Per. Så må du finde en måde at gemme de nye elever, så vi ikke bare slettes.

Nu ikke noget med at slette spillet! Det er for sent for dig, nu hvor du næsten selv har reklameret for det.)

Jeg beklager, men hensynet til dig kan ikke komme i vejen for hensynet til alle andre spillere, der ønsker en wipe ;) Desuden tages der backup af alt eksisterende, men alle skal lave nye karaktere fra scratch når spillet er blevet wipet - ellers ryger idéen.

Og så vil jeg da vistnok lige gøre opmærksom på, at det er dig der har reklameret. Det kan jeg ikke drages til ansvar for :)

Selvfølgelig kan du da drages til ansvar for det, du kan da bare se carlsberg og den der nye side som de "intet" har med at gøre. :D

Ugh! Der skal godt nok noget kreativt skrivearbejde til for at oprette en person...

... Nå, men igang med det hver gang jeg venter på at compile. Jeg spammer tråden med hvordan det går.

POINTS: 50, er til den nye elev med den bedste baggrundshistorie, beskrivelse og personlighed, som skriver herinde. Det er Per Sikker Hansen som (forhåbentligt) fortæller hvem vinderen er på fredag.

Karakteren Ieet Pwnage er oprettet. Jeg er en 13 årig dren fra en magisk famillie. Har modtaget noget træning hjemmefra, så håber på at alle andre nye ikke er fuldstændigt fjollede - måske er der enda nogen som man kunne lære bedre at kende?

Indlæg senest redigeret d. 04.07.2008 10:19 af Bruger #12836

Hej Bimbom,

Det er noget sommer sjov.

Check linket og lad os give noget feedback og hygge os på et projekt som Per Sikker Hansen (som du har set herinde) har lavet.

Han har ikke selv opfordret til reklamen, men jeg syntes at det er fedt at se og prøve projekter som hobby programmører (og professionelle i fritiden) laver og lægger frem. Specielt når det er nogen som man kender fra dette forum.

Med venlig hilsen
Ieet

Hej Per,

Drille over et godt projekt ? ^^

Det er et fedt koncept som du har oppe at køre der, som godt kan udvides med meget mere. Og jeg deltager med glæde som spiller.

Håber at det bliver fedt og hyggeligt.

Med venlig hilsen
Ieet

t