DANMARKS BILLIGSTE ANNONCERING

Tags:    programmering

<< < 123 > >>
Læs mere på www.FunTV.dk/annoncering

billigere og beder bliver det ikke..

Unikt tilbud - der sælges efter "Først til mølle"

29 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Jo jeg er godt klar over at flere af jer der har skrevet, er aktive, og også en del mere aktive end jeg...

Men det gør altså ikke det i siger, mere rigtigt !

Jo jeg er godt klar over at flere af jer der har skrevet, er aktive, og også en del mere aktive end jeg...

Så start med at droppe dit "useriøse" keyword. Det holder ikke, i dette sammenhæng. :)

Og nej, naturligvis kan rigtigheden i vores udtalelser ikke måles efter, hvor tit vi er online på dette site.

Problemet her er, at det vi siger, i denne situation, uagtet vores seriøsitet/aktivitet, er korrekt, og det du siger, er fejlagtigt. Kig dig omkring på sitet, og du vil se en masse reklamebannere. Disse bannere er fra folk, der reklamerer - eller laver opsøgende salg, om du vil - og betaler den pris det koster.

Det kan ikke være rigtigt, at ejeren af et website, skal ringe til dig for at allernådigst få betaling for den ydelse du på det groveste har tiltusket dig. Det er dig der skal opsøge ejeren af websitet med en forespørgsel om en annonce på sitet med denne reklame/dette tilbud.

Stefan: Du kan simpelthen se hvor seriøs vores bureau det er, ud fra punktummer i et indlæg, hehe- ja det er tidigt, og det går lidt stærkt - men vores kundedatabase siger altså noget helt andet :-)

Kan du fremvise kopi af den skriftlige accept fra youtube, der giver dig/jer lov til at benytte deres indhold gennem deres embedded afspiller og stadig bryde mindst 3 punkter i deres vilkår?

PRÆCIS hvilke 3 punkter bliver der brudt.. ?

og JA - Youtube.com ledelsen har godkendt og accepteret aktiviteterne på FunTV.dk !

Indlæg senest redigeret d. 27.06.2008 10:55 af Bruger #13859
Som tidligere sagt, er dette indlæg ikke smidt med ondt øje - ikke som sådan heller ikke for at reklamere

- men jo jeg kan godt give jer ret i at det ender ud i en slags "reklame"

MEN samtidig en hjælp til udviklere der gerne vil have deres navn ud på en billig måde !

Indlæg senest redigeret d. 27.06.2008 10:40 af Bruger #13859
til de seriøse, er der kun 2 pladser tilbage!

Så nu gælder det om at løbe stærkt..

Jeg har læst og fortolket Kasper betingelser på min måde, mener kasper at jeg har tolket dem forkert - må han meget gerne kontakte mig.

Såå er der heller flere bannere tilbage...

Der bliver 3 Ledige ved udgangen af denne måned, til eventuelle interesserede

Kenni:

Det har de heller aldrig sagt, det de reelt sagde var at du kunne se i forummet at de er seriøse brugere (du påstod at de var useriøse).

Det er meget muligt at dette er et godt tilbud til de udviklere der ønsker at promovere deres egen side. Men det ændre ikke på at dette er en reklame! Og vis du tænker dig lidt om vil du også godt selv kunne se det.

Når jeg i min postkasse finder en tilbuds avis fra Føtex så er der sikkert mange gode tilbud i, men indholdet er stadig en masse reklamer. På samme måde er dit "gode tilbud" stadig en reklame.

Og det er altså ikke nødvendigt at poste 5 indlæg på stribe, der findes faktisk en redigering funktion her på Udvikleren ;D . Og spar lidt på linjeskift, jeg får fnat af at se på det.

Indlæg senest redigeret d. 28.06.2008 17:03 af Bruger #10113
<< < 123 > >>
t