DANMARKS BILLIGSTE ANNONCERING

Tags:    programmering

<< < 123 > >>
Læs mere på www.FunTV.dk/annoncering

billigere og beder bliver det ikke..

Unikt tilbud - der sælges efter "Først til mølle"

29 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Kald det hvad du Casper - de lidt ældre brugere her inde, har taget den med stiv arm og kontaktet mig, så det er sjovt nok kun alderen 15-20 der ter´ sig her i forummet....

Altså må jeg konstatere at tilbudet er godt nok - og at i ikke har forstand på det...

Som det fremgår af jeres profiler, har i heller aldrig haft noget seriøst at annoncere for...

(Der er endnu 5 ledige pladser)

BOSH: Ja nok har du annonceret på din EGEN side ...
Nu var det heller ikke lige dig, der direkte svinede selve annoncen og dens udformning....

Men så hvis du har så meget styr på det -
Så må du jo også give mig ret i at 250,- for en måned hvor du er garanteret så mange visninger ikke er dyrt - men faktisk rigtig rigtig billigt !!!

og ja - jeg giver dig ret i at dette forumindlæg er "Gratis"

Men det kan altså ikke tolkes som reklame !

jo - god reklame for dig, hvis du køber en plads.

FunTV.dk har brugt langt over 50.000 kr. i søgeoptimering & markedsføring - så jeg tror nu nok vi har betalt en lille del, for at blive set....

og ærligtalt, med langt over 13.000 hits i en periode på 5 dage, så er de 6-7 hits denne "reklame" har givet her fra lidt ligegyldige ikke !

og jeg som rimelig aktiv brugere herinde, har vel lov til at give andre udviklere et godt tilbud !!

Når man laver opsøgende salg eller ligegyldige propaganda indlæg, skal man forvente at kunne tage et par tæsk.

Dit forsøg på at forsvare det med stavefejl, tilnavne og en forkærlighed for udråbstegn, giver kun udtryk for en umoden og useriøs virksomhed.

Hvis du fremadrettet ønsker at benytte udvikleren.dk's forum (jeg udtaler mig på egne vegne), burde du måske følge de almen kendte regler for god forumskik:
- Vælg et passende emne for dit indlæg (ingen capslock tak)
- Vælg en passende forum kategori. Hvis der ikke er en passende kategori er du nok på et forkert forum
- INGEN reklamer. Folk skal betale for at få reklamer på dit site, men du kan gratis annoncere her?

Lukker du tråden tak?

Jeg har sendt Kasper en gammeldags email. Den her leg er ikke sjov længere :)

Jeg forsøger som sådan ikke at forsvarer noget - jeg ved hvilket produkt det er, og hvor meget der er værd.

De seriøse bruger her inde, kontakter mig pr. telefon, og de useriøse sviner indlægget til.

Det tager jeg faktisk ikke så seriøst..

Jeg forstår ikke hvorfor dem der har så meget imod indlægget, ikke bare går forbi ????

Jeg forsøger som sådan ikke at forsvarer noget - jeg ved hvilket produkt det er, og hvor meget der er værd.

De seriøse bruger her inde, kontakter mig pr. telefon, og de useriøse sviner indlægget til.

Det tager jeg faktisk ikke så seriøst..

Hvis du virkelig har været aktiv herinde et stykke tid, ved du at flere af os, der kritiserer, er blandt de mest seriøse brugere af sitet, overhovedet.

Problemet er ikke din virksomhed, problemet er at du nasser på forummet til at reklamere for et tilbud, alle andre betaler til Kasper, og således bidrager til sitet og det arbejde Kasper har lagt i det, for at få frem. Det er ikke fair, overfor nogen.

Du skal lære en smule om at se ud over din egen næsetip, og at spille efter reglerne. :)

Jeg forstår ikke hvorfor dem der har så meget imod indlægget, ikke bare går forbi ????

Jeg går heller ikke bare forbi, hvis jeg ser en røver overfalde en uskyldig forbipasserende.

Det er samme boldgade her. Du nasser på Kaspers arbejde, og frarøver ham en reklame-fortjenest, for egen vindings skyld.

Stefan: Du kan simpelthen se hvor seriøs vores bureau det er, ud fra punktummer i et indlæg, hehe- ja det er tidigt, og det går lidt stærkt - men vores kundedatabase siger altså noget helt andet :-)

Desuden kan det ikke værer så vigtig, når i alligevel er så useriøse...

Umoden, det kan f.eks være når man kommanterer et indlæg, man alligevel ikke er interesseret i - hvorfor ikke bare gå langt forbi, og lad dem der godt kan bruge artiklen om det ?

Havde jeg kaldt emnet: Tjen penge på billig annonce!, så havde det været efter reglerne !!

Ja opsøgende salg, det kan vi kalde det - men ikke reklame - det er sådan du ser det.

Jeg ser det som et godt tilbud som udviklere på udvikleren har mulighed for at købe før alle andre - til ca. halvpris !

Hvis kasper har noget imod at jeg giver hans brugere et tilbud til halv pris.

Så må han meget gerne kontakte mig på telefon 50 20 70 10

Så finder vi da bare ud af det!

Jeg kan bare ikke se det skulle være nødvendigt ?

<< < 123 > >>
t