DANMARKS BILLIGSTE ANNONCERING

Tags:    programmering

<< < 123 > >>
Læs mere på www.FunTV.dk/annoncering

billigere og beder bliver det ikke..

Unikt tilbud - der sælges efter "Først til mølle"

29 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Du kan snakke så meget du vil, det er stadig en reklame..

Du skriver ikke "Hey check det her link ud jeg fandt (SOM IKKE ER MIT EGET)" eller "Jeg har lavet denne her side, vil i vudere den?

Det DU har skrevet er udelukkende for at reklamere..

jeg forstår slet ikke hvorfor mennesker som aldrig nogensinde i deres liv har annonceret, pludselig er så kloge på det :D

Hvordan kan du vide at vi aldrig nogensinde har annonceret? Jeg har f.eks. annonceret flere gange før og jeg har også vist annoncer på mit eget site, så jeg har da en vis viden om emnet vil jeg mene.

# Per Stikker hansen

Jeg reklamerede ikke - det havde jeg gjort hvis jeg skrev en direkte url med henblik på at få flere besøgende!!!

og det var det bestemt ikke - jeg gav nogle udviklere & iværksættere et godt tilbud

Til dem der syntes det er dyrt, de skulle til at tage og undersøge markedet lidt, før de udtaler sig.

Til jeres orintering, er dette ikke normal prisen, men intropris! du sparer derfor penge på dette tilbud !

Dette tilbud er ligeledes kun annonceret her på siden, med en venligt henblik, til de mere seriøse & ældre brugere....

Jøsses for en trold :0)

"Til dem der syntes det er dyrt, de skulle til at tage og undersøge markedet lidt, før de udtaler sig.

Til jeres orintering, er dette ikke normal prisen, men intropris! du sparer derfor penge på dette tilbud !

Dette tilbud er ligeledes kun annonceret her på siden, med en venligt henblik, til de mere seriøse & ældre brugere...."
Ikke reklame? Isåfald ved du ikke hvad reklame er, og så vil jeg fraråde folk at betale en eneste klink for din service :)

klam reklame..

Ps hvordan fanden kan du tage så mange penge på dns ?

http://webadept.dk/domains.php?id=10#10

Hvis man kan tjene penge på så lidt, er der vist for mange mennesker der har for mange penge...

Jeg synes normalt det er okay at folk skriver om hvad de har udviklet, men det her ren reklame der udelukkende handler om at få nogle penge i kassen uden selv at betale for markedsføring.

Læs mere på www.FunTV.dk/annoncering

billigere og beder bliver det ikke..

Unikt tilbud - der sælges efter "Først til mølle"

"Danmarks billigste annoncering" er den du gør brug af her: gratis annoncering.

Det er ikke fedt. Og iøvrigt heller ikke tilladt. Hvis du vil lave en decideret reklame, som du gør her, så skal du skrive til Kasper(TSW) og aftale en pris for at du kan få et reklamebanner på siden, på lige fod med alle andre.

Dette er blevet anmeldt til admin...
Dette ville have været anmeldt til admin hvis mailsystemet havde virket.

Indlæg senest redigeret d. 26.06.2008 20:56 af Bruger #8223
# 2 - Det gør vi, fordi det normalt ikke er det vi gør os i, og vi har dermed større administrations omkostninger ved en sådanne bestilling.

I andre kan jo bare pænt gå uden om, hvis det stikker så meget i rumpen.

I finder ikke andre steder! med så mange garanteret visninger & kliks - til den pris !!!

jeg forstår slet ikke hvorfor mennesker som aldrig nogensinde i deres liv har annonceret, pludselig er så kloge på det :D

- til orintering, (til de seriøse) så er der stadig 6 ledige pladser, 2 mere ledige, ved månedens udgang....

# Per Stikker hansen

Jeg reklamerede ikke - det havde jeg gjort hvis jeg skrev en direkte url med henblik på at få flere besøgende!!!

og det var det bestemt ikke - jeg gav nogle udviklere & iværksættere et godt tilbud

Til dem der syntes det er dyrt, de skulle til at tage og undersøge markedet lidt, før de udtaler sig.

Dette tilbud er ligeledes kun annonceret her på siden, med en venligt henblik, til de mere seriøse & ældre brugere....

<< < 123 > >>
t