Hvad ser bedst ud

Tags:    grafik webdesign

Hej Udviklere :)

Jeg sidder her med et stort dilema kan ikke rigtig finde ud af hvilket design jeg skal benytte på min portfolio, så håber lidt i vil hjælpe mig med hvad der ser bedst ud :)

kasperchristensen.com
eller
kasperchristensen.com/ver2

Med venlig hilsen

Kasper Friis

5 svar postet i denne tråd vises herunder
4 indlæg har modtaget i alt 4 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Din nuværende version synes jeg er bedst. På version 2 er der lidt større menu kan man sige, og det er for meget. Menuen i version 1 er også mere synelig og tydelig synes jeg. Den er helt klart bedst synes jeg!

Syntes enlig at vers 2 er bedst. Primært skyldes det at teskten "KasperChristensen.com", på vers 2, har fået en langt bedre placering, så mere trækker den besøgendes øjne. Den stripede head, i version 1 syntes også lidt for uharmonisk, og uren i forhold til den flotte enkle farve som er i vers 2, som i øvrigt også har en masse flot empty space.
Vedrørende menuen, så er jeg nok enig med Jens.

Da der ikke er nogle vilde ændringer i layoutet er det at kommentere på om en blå streg skal have skrå streger i eller ej, om tekst skal være inden i den blå streg eller ej og om hovednavigationen skal ligne tabs eller om den skal være i punktform med beskrivelser.

Såeh... ta' den du selv synes.

Umiddelbart så synes jeg at forsiden ligner noget der skriger: "kom og hjælp". Der er absolut ingen grupperinger der rigtigt holder kant. Det ser nærmest ud som om at det blevet kastet ind med løs hånd.

Når det er sagt, er det lækkert at se den der enkelthed du har fået frem. Fonten til sitets navn/logo er absolut og ganske lækker og ser lidt mere prof ud end det gøgl der er lavet i v2.

Kodemæssigt er der også noget galt. Man har ikke to body-tags og scripts skal helst ligge i bunden af koden, men frem for alt efter doctype.

Indlæg senest redigeret d. 24.06.2008 22:20 af Bruger #10216
kasperchristensen.com/ver2

Mange tak for kritiken, jeg tror nu jeg går efter ver2.
Jeg arbejder stadig på den og har gjort den blå linie lidt smallere osv.

Gnu >> Tak fordi du lige fortalte mig det med de 2 body tags, havde lige glemt at fjerne head body osv fra en fil jeg includede.

Jeg forstår dog ikke helt det med at du mener det er kastet ind, men vil da tage det til mig.

Tusinde tak for hjælpen

t