Sponsor domæne

Tags:    programmering

<< < 12 > >>
Hej jeg er en fyr fra Jylland.

Jeg søger en sponsor til og betale 322kr. til et webhotel hos one.com til mig, det er til et nyt stort projekt, hvor jeg vil hjælpe overvægtige børn og lign.
Det er en side fyldt med sunde opskrifter, og man kan sammensætte en menu, hvis man skal have gæster.
Der er sponsoret design, systemmer og lign.

Men nu mangler jeg kun og få et domæne, du vil naturligvis komme ind på siden med dit navn eller firma.

Mit nummer er 28302942

13 svar postet i denne tråd vises herunder
6 indlæg har modtaget i alt 11 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Alternativt kan man jo også bruge en gratis host og så købe et domæne. Så koster det kun 45 kr. om året for domænet. Men du nok lave hjemmesiden før du kan få nogen til at sponsere det, så du har noget at vise. Hostingen er jo egentlig ikke særlig vigtig før siden er færdig.

Indlæg senest redigeret d. 20.06.2008 14:50 af Bruger #3275
Hey,

Først lidt mere info, de 322 kr. er det en engangs udgift, kvartal eller ålig udgift, og som Jonas skrive vil man nok gerne se hvad man betaler for før man betaler :D

Hvis det er et stort projekt, hvordan vil du som ene mand så kunne løfte opgaven?
Jeg ville gerne se noget design og høre lidt mere om hvad det er du vil udvikle eller har udviklet.

Såfremt at det er et godt projekt eller det er godt forklaret og der er muligheder i det, kan det muligvis være at jeg vil lægge domæne til rådighed.

Mailadr. kan findes på profilsiden, ellers kan der sendes en udviklermail her på sitet.

Indlæg senest redigeret d. 21.06.2008 10:56 af Bruger #10216
hvis det er et frivilligt godtgørende projekt, kan jeg da godt forstå han ikke vil stå med udgifterne selv

Kan jeg ikke.. Hvis han vil STØTTE nogle andre, må han da også regne med at skulle hoste lidt op selv.. Det er jo heller ikke gratis at starte en hjælpeorganisation.. Desuden kan man hurtigt indtjene pengene for domænet og hotellet med lidt reklamer. Hvis det er så stort, og bliver så populært som han siger, kan man hurtigt tjene en del på reklamer ;)

LIGE MEGET HVAD - Støtte projekt eller ej...

Hvis du ikke har råd til et webhotel med domæne, og har brug for at nogle at skal betale det for dig..

- Så er dit projekt dødsdømt !

Du må yde for at nyde mester - det kan sagtens tage nogle år at få et ordenlig projekt på benene !

Du har fået lavet design, opsætning og nu vil du også have webhotel -

Hvad har du egentlig selv lavet? ud over at "have fået en idé" som iøvrigt findes 1000vis af på nettet, også fået andre til at lave det..

= til din egen høst !

Det undrer mig lidt at en person ikke har råd til 322kr. Hvis det er en årlig udgift (som jeg saa vidt kan se det er), så betvivler jeg lidt projektets seriøsitet.

Tror måske du skal give lidt flere "salgs argumenter" end det....

Måske kan du også selv starte med at finansiere det... det koster hvad?... 50kr om året for et domæne og 11kr om måneden for det mindste webhotel hos one.com ?

Jeg har ikke selv råd til de 322 kroner. det koster det billigeste.

hvis det er et frivilligt godtgørende projekt, kan jeg da godt forstå han ikke vil stå med udgifterne selv

Kunne ikke være mere enig, Kenni

<< < 12 > >>
t