hverdagsbrok.dk

Tags:    php

Hejsa

Så fik jeg lavet siden www.hverdagsbrok.dk, vil gerne have en bedømmelse på idé og design.

i må gerne sende jeres første brok ind og komme med lidt kritik :-).

Indlæg senest redigeret d. 19.06.2008 18:42 af Bruger #13898
9 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Ahh then. Underligt han så bare har slettet indlægget så. Har lige været inde og se siden. Kanon koncept. Virkelig noget der er brug for. Tror bare det bliver en ordenlig omgang rod, hvis folk virkelig begynder at benytte den. Du vil jo på ingen måde for eksempel finde ud af om der er noget brok som passer til det firma, som du måske er interesseret i at høre brok over.

Syntes derfor du burde få lavet en søge funktion, og evt. en katagorisering, hvor evt. firma, hjemmeside kan skrives. For emnet bliver vært fald misbrugt. Ind til videre syntes jeg vært fald at hele siden bliver misbrugt, af de indlæg der er på siden, så syntes jeg ikke at mange er særlig seriøse. Argumentation og detaljer mangler vært fald.

Indlæg senest redigeret d. 19.06.2008 00:11 af Bruger #5097

Hej Alle,

Ja, nice nok koncept.
Jeg kan enda også lide designet.

Det vil blive rodet med tiden, men indtil da er det jo super.

Med venlig hilsen
Ieet

lidt firefox 2.0.0.14 problemer, jeg SKAL trykke på selve venstre frame for at kunne scrolle ned og se resten af de valg der er :)

Syntes lige du skulle vide det.

Mvh. Danni.

Ps. Måske jeg bare skulle opdatere firefox? :D

Indlæg senest redigeret d. 23.06.2008 01:12 af Bruger #6586
?

Før blev der linket til http://www.hverdagsbrok.dk/ og han bad om ris/ros til idé samt design (eller noget i den stil)

tak for jeres svar hører gerne andre.

Lol.. Det er da godt nok den skøreste side jeg længe har set:P:P:P

Mener du det som en seriøs side?

Det er et meget morsomt initiativ - og sikkert også sundt :)

Jeg er ikke jurist, men det ville undre mig om ikke der kunne opstå juridiske problemer i form af injurier eller andre krækelser når folk frit kan svine andre mennesker, firmaer, osv. til.

Spændende side ellers...

lidt firefox 2.0.0.14 problemer, jeg SKAL trykke på selve venstre frame for at kunne scrolle ned og se resten af de valg der er :)

Syntes lige du skulle vide det.

Mvh. Danni.

Ps. Måske jeg bare skulle opdatere firefox? :D

Arh good tak for dit svar.

t