Denne forum vil ikke hjælpe jer. Er kun lavet for at Dark kan hjælpe mig. ...

Tags:    delphi

20 UP!!
Dark Her er en opskrift. Og mangler du en kode, til at lave det så spør. Jeg har selv ide'erne i mit hoved og det eneste er bare den kode til at se tasterne. Så spør.

OK.
Programmet skal ikke ses er tændt. Det kunne jeg forestille mig, med at du eks. gav programmet 100000 i funktionen left.
Og så findes der en masse funktioner der også kan hjælpe. Tror du kender en masse koder til eks. fjerne programmet fra procektlinien. Ellers så spør, jeg har!!!
Og så sådan at den ikke KAN lukkes (undtagen ctrl+alt+delet det gør intet).


Nu skal det bare være sådan at den skal tjecke om programmet køre.
Denne har jeg dog ikke en ide, om hvordan er, men hvis ikke kan du jo gøre sådan at et enkelt lille klik på eks. ctrl+b starter programmet's funktion. Altså sådan at programmet køre, men den laver intet før du trykker ctrl+b. Der kunne du jo rode lidt rundt i koden her:

if Key = #13 then //#13 = Enter
Button1.Click;

Og så skal funktionen begynde. Man skal stoppen programmet med at klikke på eks. ctrl+S. Og der vil den gemme en .doc fil i den mappe aplicationen er. Programmet skal slet ikke kunne ses, køre.


Håber det kunne være en ide. Ellers spør. Og du er velkommen til at bruge din fantasi, til hvordan det skal gøres.

Men spør bare. Tag dig god til. Vil bare senest havde det på mail efter påske. Ellers svar mig, hvis det ikke går.
Håber ikke der er noget galt med min mail (har jo formatteret harddisken) så jeg ikke kan få filer sent!!!


Theis F. Hinz
(Shafh)
Theisf@stofanet.dk


Man kommer aldrig videre, hvis alle er enige...



34 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
arr der er nu kund gået en dag kan vist nok tirsdag kan ikke lige huske hvad jeg lavede der....

Jeg kigger lige tingene igennem igen.

Men man skal ha diablo 2 kørende før den begynder at loge.

vis du har lagt mærke til det:)

Jeg skriver tilbage senere når jeg har fundet ud af noget mer.

------------------------------------------------------
Intet er umuligt før man har prøvet, og vis ikke det virker første gang så plejer det at virke anden gang.

Darkfighter



Hvad er loge?



Theis F. Hinz
(Shafh)
Theisf@stofanet.dk


Man kommer aldrig videre, hvis alle er enige...



Hvad er loge?



Theis F. Hinz
(Shafh)
Theisf@stofanet.dk


Man kommer aldrig videre, hvis alle er enige...


Jeg har skrevet i den nye tråd... Denne er ved at blive Ligelovligt lang:)

Så kig der får nye beskeder:)

------------------------------------------------------
Intet er umuligt før man har prøvet, og vis ikke det virker første gang så plejer det at virke anden gang.

Darkfighter



Jaaaaa.



Theis F. Hinz
(Shafh)
Theisf@stofanet.dk


Man kommer aldrig videre, hvis alle er enige...



t