Denne forum vil ikke hjælpe jer. Er kun lavet for at Dark kan hjælpe mig. ...

Tags:    delphi

20 UP!!
Dark Her er en opskrift. Og mangler du en kode, til at lave det så spør. Jeg har selv ide'erne i mit hoved og det eneste er bare den kode til at se tasterne. Så spør.

OK.
Programmet skal ikke ses er tændt. Det kunne jeg forestille mig, med at du eks. gav programmet 100000 i funktionen left.
Og så findes der en masse funktioner der også kan hjælpe. Tror du kender en masse koder til eks. fjerne programmet fra procektlinien. Ellers så spør, jeg har!!!
Og så sådan at den ikke KAN lukkes (undtagen ctrl+alt+delet det gør intet).


Nu skal det bare være sådan at den skal tjecke om programmet køre.
Denne har jeg dog ikke en ide, om hvordan er, men hvis ikke kan du jo gøre sådan at et enkelt lille klik på eks. ctrl+b starter programmet's funktion. Altså sådan at programmet køre, men den laver intet før du trykker ctrl+b. Der kunne du jo rode lidt rundt i koden her:

if Key = #13 then //#13 = Enter
Button1.Click;

Og så skal funktionen begynde. Man skal stoppen programmet med at klikke på eks. ctrl+S. Og der vil den gemme en .doc fil i den mappe aplicationen er. Programmet skal slet ikke kunne ses, køre.


Håber det kunne være en ide. Ellers spør. Og du er velkommen til at bruge din fantasi, til hvordan det skal gøres.

Men spør bare. Tag dig god til. Vil bare senest havde det på mail efter påske. Ellers svar mig, hvis det ikke går.
Håber ikke der er noget galt med min mail (har jo formatteret harddisken) så jeg ikke kan få filer sent!!!


Theis F. Hinz
(Shafh)
Theisf@stofanet.dk


Man kommer aldrig videre, hvis alle er enige...



34 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Okay.
Jeg skal hilse fra Sophus (min ven) og sige han glæder sig.




Theis F. Hinz
(Shafh)
Theisf@stofanet.dk


Man kommer aldrig videre, hvis alle er enige...



Du får i morgen med som jeg sagde, da du er lidt stille.


Vi glæder os begge på dette



Theis F. Hinz
(Shafh)
Theisf@stofanet.dk


Man kommer aldrig videre, hvis alle er enige...



Hej.
Godt.
Du har overgået dig selv. Som ønsket, og mer til. Og så er det et flot ikon. :)

Men en lille brugsandvisning græver jeg også.
Har læst lidt på selv koden du har skrevet og det ser godt ud.
Den Vil begynde når det begynder og efter hvad jeg vil, kommer det til at stå i den .txt fil med navnet: D2 Hokk log.
Er det rigtigt?
Og så begynder det, skrive skrive.
Og den slutter med at skrive at diablo 2 slutter.

Men et spr.
Hvad betyder:
AddLineToLog('************ Loged Text ************');

addLineToLog har jeg aldrig hørt om. Kan du ikke for min skyld sige hvad det er, og hvornår du bruger det?


Men tak.
Giver det til ham når jeg ser ham i dag. Og så får du de 220 up i dag eller i morgen.



Theis F. Hinz
(Shafh)
Theisf@stofanet.dk


Man kommer aldrig videre, hvis alle er enige...



Hej.
Godt.
Du har overgået dig selv. Som ønsket, og mer til. Og så er det et flot ikon. :)

Men en lille brugsandvisning græver jeg også.
Har læst lidt på selv koden du har skrevet og det ser godt ud.
Den Vil begynde når det begynder og efter hvad jeg vil, kommer det til at stå i den .txt fil med navnet: D2 Hokk log.
Er det rigtigt?
Og så begynder det, skrive skrive.
Og den slutter med at skrive at diablo 2 slutter.

Men et spr.
Hvad betyder:
AddLineToLog('************ Loged Text ************');

addLineToLog har jeg aldrig hørt om. Kan du ikke for min skyld sige hvad det er, og hvornår du bruger det?


Men tak.
Giver det til ham når jeg ser ham i dag. Og så får du de 220 up i dag eller i morgen.



Theis F. Hinz
(Shafh)
Theisf@stofanet.dk


Man kommer aldrig videre, hvis alle er enige...


Okay:)
Jo den kemmer det i en fil der hedder D2 Hokk log.txt... Vist nok en mindre stavefejl... men det kan ændres:)


AddLineToLog er den procedure der skriver i Log filen den sender det der står i () som du kan se. Den procedure står vist nok i bunden af programmet. Det er en gansek normal procedure jeg har brugt. Mere indviklet er den som ikke:) Det må du lige kigge på.

Skulle jeg skrive en lille Read me?

------------------------------------------------------
Intet er umuligt før man har prøvet, og vis ikke det virker første gang så plejer det at virke anden gang.

Darkfighter



Ahhhh.
Det er kun til mig og min ven...
Jeg giver up i morgen, når min ven har prøvet det, og ser om det virker. (Har ikke lige installeret D2).

Spiller du også? Du ved værtfald det kaldes D2, og at spillets aplications navn er Diablo II. :)

Har jeg rat?


Ok.
Men mener du at den kode, gør at vis der kommer en fejl i programmet, så vil denne advarsel komme? Og kan man så dele det i hvilke slags fejl?




Det er et flot arbejde.


Theis F. Hinz
(Shafh)
Theisf@stofanet.dk


Man kommer aldrig videre, hvis alle er enige...



Ahhhh.
Det er kun til mig og min ven...
Jeg giver up i morgen, når min ven har prøvet det, og ser om det virker. (Har ikke lige installeret D2).

Spiller du også? Du ved værtfald det kaldes D2, og at spillets aplications navn er Diablo II. :)

Har jeg rat?


Ok.
Men mener du at den kode, gør at vis der kommer en fejl i programmet, så vil denne advarsel komme? Og kan man så dele det i hvilke slags fejl?




Det er et flot arbejde.


Theis F. Hinz
(Shafh)
Theisf@stofanet.dk


Man kommer aldrig videre, hvis alle er enige...


Ja jeg spiller selv D2 en gang i mellem... Men det sker ikke så tit efter patch 1.10.. Der sunes jeg de har ødelagt noget af spillet.

Men hvilken fejl er det du snakker om?

------------------------------------------------------
Intet er umuligt før man har prøvet, og vis ikke det virker første gang så plejer det at virke anden gang.

Darkfighter



Heyy, igen.
Jeg kommer med både gode og dårlige nyheder. :( :)
Først den dårlige: :(
Han har fået det, og prøvet det. Men først gad den ikke skrive noget i documentet, da vi trykkede på programmet. Og vi gør det rigtigt. Åbnede programmet, og bagefter D2 (Diablo 2 forkortelsen).

Men mist ikke modet. For der gode nyhed er: :)
At med et tildfæl åbnede han både din demo som demotrerede hvad funktionen kunne. og den anden.
Men da han åbnede dem bægge og gik ind i D2 virkede det.
Kan du forklare det? :|

Stol på at alt er rigtigt gjord. Har selv, læst dine koder igennem og set hvordan det er opbygget. Og det ser ud til at resten gøres automatiosk. Og det gør den jo, efter koderne du skrev til programmet... :|


Kan du finde ud hvorfor at den godt gider med begge programmer åbne, men ikke med det ene åbent?

Demo'en virker fint ene!

Hvad er dit bud?
De har jo intet tildfælles.




Nu har jeg, hvis det ikke er ok for dig lavet videre på programmet, så når man trykker på et program (Jeg selv har lavet), åbner den de to programmer. Så de køre begge to, bare ved at klikke på et ikon. :P

Det er væl ok, jeg har gjordt. Man skal jo spørgen, nu når du sådan set har "COPYRIGHT" på det!!!
Eller det har jeg vel også? :)



Men UP, skal du havde.
Jeg selv har lige spurt udvikleren om det er ok, at opdele det min gæld til dig (i up), så jeg kan betale 110 fra mig, og 110 fra min ven (Sophus).

Har endu ikke fået svar.
Men det kommer vel...

Så vis du ikke har brug for de 200 up. Får du dem når jeg har fået svar fra udd.dk.
Jeg vil nødigt blive taget for UP FUSKERIG :( . Og når jeg ikke ønsker at gøre noget.
De ved jo ikke om vi kender hendanden "privat". :P


Du får nu de 20 up. Og så venter jeg på at få et svar om det, enden jeg giver dig de 200 andre up.
(Har svaret på:
http://www.udvikleren.dk/contact.php)
Ved du ca. hvor lang tid det tar for et svar?




Er du utilfræs, over at jeg venter, hvis du skal bruge dem, så sig til.
Men for mig, vil det være en stor hjælp at du venter, på et svar. 200 up er jo meget at lige gå af med. Man bliver hurtigt fattig med up!!!
Tak!

Du må minde mig om det, hvis jeg glemmer det. Men jeg lover dig dem om MAX 1 uge og 2 dage (Næste fredag). Hvis jeg intet svar får må jeg betalle allene.
:P
-----------------------------------------------------------------
Det jeg mente med det med fejl, var at der i dine delphi filer(prochekt filler) står ca. sådan:


Fold kodeboks ind/udKode 


Det står i timeren som noget af det første. 10 linier ned ca.



Men kan du ikke lige på et noobiet spog, fortæller hvad den gør.
Ikke hvordan funkere, da der ikke er meget at fortælle (tror jeg).



Bare med få ord sige noget som eks. dette:

Fold kodeboks ind/udKode 





Tak igen.
Og du har gjordt et fint job. Men du kan da ikke sige du ikke bliver betalt. :)

:P

Theis F. Hinz
(Shafh)
Theisf@stofanet.dk


Man kommer aldrig videre, hvis alle er enige...



okay:) det er bare i orden at du først aflevere dem der. jeg har ikke noget at bruge dem til Enu man det kunne man få brug for. jeg tror nemlig at jeg er ved at løbe tør:)

Så ok.

Angående spørsmålene:

Fejl medelse:

Mener du ?:
Fold kodeboks ind/udKode 


Den skriver bare en fejl vis den ikke kan create den regtige Handel: MyHandle := CreateFileMapping( $FFFFFFFF, nil, PAGE_READWRITE, 0, SizeOf(Integer), 'ElReceptor');

Spør mig ikke lige hvad den gør. Jeg ved bare at det ikke virker vis man ikke gør det.
Det er hvad den gør. Du kan bare ændre "Error: Error while creating file" til en anden fejl meddelse eller ingen vis du har lyst til det:)



Hvad angår den fejl du fik forstår jeg ikke helt:

Er det da du åbnede .exe filen jeg gav med det ikke ville virke....
og virkede det da du compilede det i delphi eller hvad er det du mener?

------------------------------------------------------
Intet er umuligt før man har prøvet, og vis ikke det virker første gang så plejer det at virke anden gang.

Darkfighter



og hov lige en ting til jeg har glemt at sige tror jeg nok:)

Jeg har ikke kunne få lavet en kode der sørede for at programmet kunne state 2 gange.... Jeg forsøgte men det ville ikke virke, det var som om der enten var en fejl i Windows eller Delphi... eller noget.

Men Hmm.

Tja, det vil jeg arbejde lidt med.
------------------------------------------------------
Intet er umuligt før man har prøvet, og vis ikke det virker første gang så plejer det at virke anden gang.

Darkfighter



Du behøver ikke at gøre noget, det virker jo.

Og den tekst du skrev om hvad koden gjord fårstod jeg ikke helt... :( . Kan du ikke skrive det på en noobet måde). Tak :D .

Ellers drop det. :P

--------------------------

Men jeg tror du har misforstået hvad jeg sagde:

Jeg mente at det i starten ikke virkede. Men så prøvede vi at starte både din demo, du sendte mig får snart en måned siden, der viste din funktion. Så virker det.
Kan du fårstå det?
Jeg fatter bare ikke det virker med de to programmer åbne? De har jo intet tilfældes...


Og hvad mener du?, Skal programmes åbnes 2 gange før det virker?
Men det gør intet, jeg har lavet et program der åbner dem bægge (ved ikke hvordan det staves) 2. Og det er væl ok.



----------------
Jeg har lavet en ny forum med 200 up til dig:

http://www.udvikleren.dk/thread.php?techid=2&f=2&t=1629

--------------------------

Tak igen...

Hvor har du været hende de sidste par dage? Det er længe siden jeg skrev det!!!




Theis F. Hinz
(Shafh)
Theisf@stofanet.dk


Man kommer aldrig videre, hvis alle er enige...



t