Denne forum vil ikke hjælpe jer. Er kun lavet for at Dark kan hjælpe mig. ...

Tags:    delphi

20 UP!!
Dark Her er en opskrift. Og mangler du en kode, til at lave det så spør. Jeg har selv ide'erne i mit hoved og det eneste er bare den kode til at se tasterne. Så spør.

OK.
Programmet skal ikke ses er tændt. Det kunne jeg forestille mig, med at du eks. gav programmet 100000 i funktionen left.
Og så findes der en masse funktioner der også kan hjælpe. Tror du kender en masse koder til eks. fjerne programmet fra procektlinien. Ellers så spør, jeg har!!!
Og så sådan at den ikke KAN lukkes (undtagen ctrl+alt+delet det gør intet).


Nu skal det bare være sådan at den skal tjecke om programmet køre.
Denne har jeg dog ikke en ide, om hvordan er, men hvis ikke kan du jo gøre sådan at et enkelt lille klik på eks. ctrl+b starter programmet's funktion. Altså sådan at programmet køre, men den laver intet før du trykker ctrl+b. Der kunne du jo rode lidt rundt i koden her:

if Key = #13 then //#13 = Enter
Button1.Click;

Og så skal funktionen begynde. Man skal stoppen programmet med at klikke på eks. ctrl+S. Og der vil den gemme en .doc fil i den mappe aplicationen er. Programmet skal slet ikke kunne ses, køre.


Håber det kunne være en ide. Ellers spør. Og du er velkommen til at bruge din fantasi, til hvordan det skal gøres.

Men spør bare. Tag dig god til. Vil bare senest havde det på mail efter påske. Ellers svar mig, hvis det ikke går.
Håber ikke der er noget galt med min mail (har jo formatteret harddisken) så jeg ikke kan få filer sent!!!


Theis F. Hinz
(Shafh)
Theisf@stofanet.dk


Man kommer aldrig videre, hvis alle er enige...



34 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Det er ok.
Men jeg tror bare at han er lidt urolig om at få det. :)
Og nu når du har weekendt og du går i grundskolen, ik. Må du havde massere af tid til at lave et program som kun skal tage ca 15-20 min at lave. Og i stædet får du 220 up! (200 for Sophus og 20 for mig).


Theis F. Hinz
(Shafh)
Theisf@stofanet.dk


Man kommer aldrig videre, hvis alle er enige...



Darkfighter.

I morgen (mandag) Okay.
Det tar bare 15 min, og du får 220 up!
Det er da noget der tæller


Theis F. Hinz
(Shafh)
Theisf@stofanet.dk


Man kommer aldrig videre, hvis alle er enige...



Darkfighter.

I morgen (mandag) Okay.
Det tar bare 15 min, og du får 220 up!
Det er da noget der tæller


Theis F. Hinz
(Shafh)
Theisf@stofanet.dk


Man kommer aldrig videre, hvis alle er enige...


Arr så nemt er det heler ikke vis man kund skal tage Passwordet og brugernavnet...

Eller må den godt loge alt hvad der bliver skrevet???
Skynd dig lige at svare:)

og det er til Diablo 2 ikke?
og skal den starte automatisk med Windows??

------------------------------------------------------
Intet er umuligt før man har prøvet, og vis ikke det virker første gang så plejer det at virke anden gang.

Darkfighter

[Redigeret d. 18/04-04 21:40:11 af Dark]



Den behøver ikke kun at tage navn og password.
Bare sette den til at optage fra da diablo 2 begynder eller den billige måde. At lade den blive ved med at optage.

Og at den skal starte af sig selv, kan jeg bare sætte den i mappen: start. Okay?

Gør det enkelt, og jov det er diablo 2.
Jeg ved ikke hvordan du får den til at begynde når diablo begynder. Men ellers undlad det.

sry. det tog sin tid. Min mor lånte tastaturet. :(



Theis F. Hinz
(Shafh)
Theisf@stofanet.dk


Man kommer aldrig videre, hvis alle er enige...



Shaft. Da du højest sansyneligt ser denne thread igen vil jeg lige sige at jeg har sendt en mail til dig.

Mvh
Lasse


-----------------------------------------------
Sex er som Quake, Singleplayer er godt. Men multiplayer er bare bedre.
-----------------------------------------------



Er sent.

Hør lige det her.

Led the madness of the dark side began.

Lyder det ikke sejt? Har selv fundet på det. Det betyder, hvis du ikke kan se det:

Lad galskaben af den mørke side begynde.

Sejt ik?


Ps.
Jeg hedder ikke shaft. Tror du jeg har noget tildfælles med saftevand? Jeg hedder Shafh



Theis F. Hinz
(Shafh)
Theisf@stofanet.dk


Man kommer aldrig videre, hvis alle er enige...

[Redigeret d. 18/04-04 22:16:43 af Shafh]



Den behøver ikke kun at tage navn og password.
Bare sette den til at optage fra da diablo 2 begynder eller den billige måde. At lade den blive ved med at optage.

Og at den skal starte af sig selv, kan jeg bare sætte den i mappen: start. Okay?

Gør det enkelt, og jov det er diablo 2.
Jeg ved ikke hvordan du får den til at begynde når diablo begynder. Men ellers undlad det.

sry. det tog sin tid. Min mor lånte tastaturet. :(



Theis F. Hinz
(Shafh)
Theisf@stofanet.dk


Man kommer aldrig videre, hvis alle er enige...


Nå okay så er det nemt nok:) så loger den det i en *.txt fil.

Er næsten færdig skal bare lige ordne source koden så den ser ordentlig ud... Så sender jeg den til dig i morgen.

------------------------------------------------------
Intet er umuligt før man har prøvet, og vis ikke det virker første gang så plejer det at virke anden gang.

Darkfighter



Nååå ja den skriver det lidt underligt med feks at skrive: Skift123Tabulator321EnterESC

fordi jeg ikke lige kan se hvordan man skulle kunne konverter dansk sprog vis den køre på en engelsk maskine... Så det må man lige selv finde ud af når man læser i log filen.

------------------------------------------------------
Intet er umuligt før man har prøvet, og vis ikke det virker første gang så plejer det at virke anden gang.

Darkfighter



Fint.
Du må også gerne få tirsdag med til at lave det. :-)



Theis F. Hinz
(Shafh)
Theisf@stofanet.dk


Man kommer aldrig videre, hvis alle er enige...



Fint.
Du må også gerne få tirsdag med til at lave det. :-)



Theis F. Hinz
(Shafh)
Theisf@stofanet.dk


Man kommer aldrig videre, hvis alle er enige...


okay. Det finder jeg lige ud af i morgen for nu vil jeg snart gå i seng.
Godnat:)
------------------------------------------------------
Intet er umuligt før man har prøvet, og vis ikke det virker første gang så plejer det at virke anden gang.

Darkfighter



t