HostPriser

Tags:    diverse

<< < 12 > >>
Jeg har fået en ny ide til en side :P
og har så ledt efter om det er andre, og det er der selvfølgelig altid :)
Men vil lige høre hvad andre syens, om det er noget som mangler inden jeg bruger de 400 på at oprette domænet :P

Siden: http://www.webhostpriser.dk/
er en side hvor man kan tjekke web host priser og finde den billigste. Ideen er den samme, men grunden til jeg vil lave en ny side er, at de andre jeg har fudnet ofte er fyldt med reklamer som popper up eller fylder alt og gør siden uoverskugelig.

Den som jeg vil lave skal selvfølgelig også have reklamer, noget skal jeg jo tjene pengende ind på igen. små nogen i højre side og 2 store i bunden (eller 1 "mellem størelse" i toppen) så intet kan genere brugeren.

Det vil ikke kun være danske hosts som kommer på den jeg vil få sat op.

Hvad synes i, noget jeg skal fortsætte med, eller bare finde på noget andet ?:P

"(se under varerne i den udvidet udgave)"

Hmm, havd leder jeg efter? :P
det eneste jeg kan se som er specielt med deres admindel (vare)
er: EDBpriser varenr.

Indlæg senest redigeret d. 17.06.2008 23:40 af Bruger #11875
Læste lige på edbpriser hvad de gør for deres forhandlere. eller læste så meget man kan læse sig til på ders side.

"Fordelene:
Ved at tilmelde dig EDBpriser.dk kommer du direkte i kontakt med over 400.000 unikke brugere, som hver eneste uge søger i vores mere end 300.000 produkter. Nogle af de forhandlere, der allerede nu er på EDBpriser.dk får op mod 80% af deres samlede omsætning via EDBpriser.dk"

Fordelende er nogen lunde det samme. flere kunder til hosting firmaerne. :)

"og det kan endda foregå helt automatisk Hent beskrivelsen til automatisk opdatering her. Via Forhandler Service (også kaldet F-Service) får du også mulighed for at se, om dine priser er de billigste på produktet"

F-serivce som de har, ville være en ting som jeg tror at hosting firmaerne ville sætte stor pris på og højst sansynligt ville bruge siden.

Har jeg ret i at det var sådan noget du mente? Gnu.

Indlæg senest redigeret d. 18.06.2008 00:52 af Bruger #11875
<< < 12 > >>
t