HostPriser

Tags:    diverse

<< < 12 > >>
Jeg har fået en ny ide til en side :P
og har så ledt efter om det er andre, og det er der selvfølgelig altid :)
Men vil lige høre hvad andre syens, om det er noget som mangler inden jeg bruger de 400 på at oprette domænet :P

Siden: http://www.webhostpriser.dk/
er en side hvor man kan tjekke web host priser og finde den billigste. Ideen er den samme, men grunden til jeg vil lave en ny side er, at de andre jeg har fudnet ofte er fyldt med reklamer som popper up eller fylder alt og gør siden uoverskugelig.

Den som jeg vil lave skal selvfølgelig også have reklamer, noget skal jeg jo tjene pengende ind på igen. små nogen i højre side og 2 store i bunden (eller 1 "mellem størelse" i toppen) så intet kan genere brugeren.

Det vil ikke kun være danske hosts som kommer på den jeg vil få sat op.

Hvad synes i, noget jeg skal fortsætte med, eller bare finde på noget andet ?:P

Nu har jeg brugt den side lidt, og ofte er det gammel informationer der ligger, så tilbyder den og den side ikke længer det også tilbyde de msåke kun 5m b istedet for 10 mb som den siger.

Hvis du kan lave nolge ligeså gode elelr bedre søge fukntioner og så holde den opdaterede, synes jeg da du skulle videre med den.

Godt med en positiv kommentar :)

regner med at updatere den jeg får lagt ud ca. 1 gang om måneden. :)

Indlæg senest redigeret d. 17.06.2008 12:23 af Bruger #11875

Hej Kim,

http://www.webhostpriser.dk/
- Nice nok service. Mangler lidt opdatering og vedligehold. Og den der midterste reklame er irriterende. Ellers en god service.

Ulempen - folk kommer kun een gang :D

Med venlig hilsen
Ieet

^^ Du har helt ret med den ulempe :P

den som jeg vil få lavet, der vil ikek være vildt med design, da det ikke er det som man skal bruge.
Så vil jeg hellere bruge mere tid på at updatere den med rigtig informationer m.m.

Indlæg senest redigeret d. 17.06.2008 12:31 af Bruger #11875
ulempe kan vendes til fordel, hvis man udvider sit spektre til at dække hosting fra andet end webhoteller og da sender en pressemeddelser målrettet alle hostingfirmaerne.
Jo flere hostingfirmaer der måske tilmeldes denne service jo breddere bliver oversigten over priser for hosting i danmark og derved kan konkurrencen også skærpes.

Men det er blot en idé der skal gennemtænkes og planlægges bedre.

"andet end webhoteller"

har jeg også tænkt ;P

Jeg havde også tænkt mig at få nogen udenlanske webhost lagt ind på siden, afhænger selvølgelig hvor god en kode jeg kan få lavet (så det ikke tager 30min at ligge noget nyt ind :D)

Godt at se nogle positive svar. :)

:::
med udenlandske mener jeg
Svenske og norske . nogen som snakker DK ligende :P

Mhmm... men for at det kan betale sig for dine businessbrugere skal du næsten kunne tilbyde en form for service der tillader at sende oplysningerne til dit site, evt. via en webservice/api.

Den kommercielle vinkel har jeg endnu ikke gennemskuet.

jeg tænkte lidt på et bruger login til "buinessbrugere" Hvor de så kan tilføje nye produkter og rette i gamle produkter.

"Den kommercielle vinkel har jeg endnu ikke gennemskuet."

Reklamer, ellers har jeg ikke lige fudnet ud af noget :P

Det er meget godt alt sammen med at du vil lave login til din brugere. Men hvis du ikke har en gulerod for dem kommer de ikke. Du er nødt til at gøre det automatiseret. Dine brugere er dovne som æsler der holder siesta.
jeg syn's du skal prøve at lure af hvordan edbpriser.dk gør det og så se lidt på admindelen af dandomain's webshop (se under varerne i den udvidet udgave).

<< < 12 > >>
t